اجرای طرح اقدام ملی مسکن در لرستان به‌زودی آغاز می‌شود
20 شهریور 1399 - 18:02
بازدید 265
5

استاندار لرستان گفت: امیدواریم با اجرای طرح اقدام ملی مسکن شاهد خانه‌دار شدن قشر محروم استان باشیم. به گزارش گفتمان زاگرس:سید موسی خادمی در جلسه طرح اقدام ملی مسکن در لرستان که امروز ۲۰ شهریورماه برگزار شد، اظهار کرد: طبق برنامه تعریف شده، با حضور هیئت‌مدیره ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و فراهم آمدن […]

پ
پ

استاندار لرستان گفت: امیدواریم با اجرای طرح اقدام ملی مسکن شاهد خانه‌دار شدن قشر محروم استان باشیم.

به گزارش گفتمان زاگرس:سید موسی خادمی در جلسه طرح اقدام ملی مسکن در لرستان که امروز ۲۰ شهریورماه برگزار شد، اظهار کرد: طبق برنامه تعریف شده، با حضور هیئت‌مدیره ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و فراهم آمدن مقدمات، به‌زودی طرح اقدام ملی مسکن در استان با توجه به پیشرفت‌های حاصل شده آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: با اجرای این طرح مراحل ساخت تعداد ۲۰۰۰ واحد از ۱۰ هزار واحد طرح مذکور توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در لرستان عملیاتی خواهد شد.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: هیئت مذکور بازدیدهای خود را از اراضی مسکن و شهرسازی در سه شهرستان خرم‌آباد، دورود و بروجرد انجام داده و محل‌های جانمایی طرح اقدام ملی مسکن به تأیید آنان رسیده است.

خادمی ضمن تقدیر از کمک‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام به استان، اضافه کرد: با توجه به پیشینه بسیار خوب اقدامات این ستاد در لرستان به‌خصوص در زمینه سیل، تأمین اقلام مردم، کمک به کشاورزان و تأمین بخشی از اقلام آسیب دیدگان ویروس کرونا، امیدواریم طرح اقدام ملی مسکن نیز به نحو مطلوب در استان اجرایی شود.

وی بیان کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام با بهره‌گیری از تجربیات خود در ساخت مسکن، با کمترین نقص ممکن و در بازه زمانی مشخص این طرح را اجرایی کند تا مردم استان به بهترین شکل از آن بهره‌مند شوند.

ایسنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.