حوزه‌های بهداشتی عضو ستاد انتخابات شدند
21 شهریور 1399 - 11:44
بازدید 92
5

استاندار خوزستان گفت: در راستای حفظ سلامت مردم و نظارت بر روند بهداشتی حوزه‌های انتخاباتی، حوزه‌های بهداشتی عضو ستاد انتخابات شده تا از تجربیات و تدابیرشان در این زمینه استفاده شود. به گزارش گفتمان زاگرس:غلامرضا شریعتی ظهر امروز با حضور در شعبه رأی‌گیری مسجد شهدا منطقه حصیرآباد (یکی از مناطق محروم) اهواز، در جمع خبرنگاران […]

پ
پ

استاندار خوزستان گفت: در راستای حفظ سلامت مردم و نظارت بر روند بهداشتی حوزه‌های انتخاباتی، حوزه‌های بهداشتی عضو ستاد انتخابات شده تا از تجربیات و تدابیرشان در این زمینه استفاده شود.

به گزارش گفتمان زاگرس:غلامرضا شریعتی ظهر امروز با حضور در شعبه رأی‌گیری مسجد شهدا منطقه حصیرآباد (یکی از مناطق محروم) اهواز، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بنا بود که مرحله دوم انتخابات مجلس یازدهم را اواخر فروردین‌ماه امسال برگزار کنیم ولی به علت شیوع کرونا ستاد ملی تصمیم گرفت که این تاریخ لغو و به تاریخ دیگری موکول شود.

وی افزود: با توجه به اینکه شناخت ما در کشور و دنیا از این بیماری، راه‌های انتقال، کنترل و مدیریت آن بیشتر و عوامل دخیل در بروز بیماری شناسایی شد، می‌توانستیم تمهیداتی را برای مدیریت بیمار کرونا در نظر بگیریم. لذا شهریورماه سال جاری برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس یازدهم انتخاب شد.

استاندار خوزستان تصریح کرد: اکنون هم برای برگزاری این انتخابات توصیه‌های بهداشتی و اقدامات لازم انجام شده است.

شریعتی بیان کرد: برای اولین بار از ظرفیت صداوسیما برای تبلیغات استفاده کردیم تا از تجمع‌ها در حد امکان جلوگیری شود و نامزدها بتوانند از رسانه ملی برنامه‌های خود را ارائه دهند.

وی ادامه داد: در روز برگزاری هم استامپ (اثرانگشت) را برداشتیم و همچنین استفاده از ماسک و وسایل خود مراقبتی را الزامی کردیم و در عین حال تمهیدات لازم را برای برگزارکنندگان فراهم کردیم و تلاش شده به نحوی عمل کنیم که نحوه انتقال ویروس کرونا به حداقل ممکن کاهش پیدا کند.

استاندار خوزستان با تأکید بر تلاش همه جانبه مسئولان ستاد انتخابات این استان برای حفظ سلامت مردم، عنوان کرد: تلاش شد تا ضمن رعایت نکات بهداشتی مسائل جاری کشور، امور را مدیریت و دنبال کنیم و همچنین مردم بتوانند نمایندگان خود را برای تصمیمات کشوری و امورات منطقه‌ای انتخاب کنند.

شریعتی در پایان با اشاره به عضویت ریاست دانشگاه علوم پزشکی در ستاد انتخابات خوزستان برای اولین بار ابراز امیدواری کرد: کار تاکنون به خوبی پیش رفته و حوزه‌های بهداشتی هم عضو ستاد شدند که از تجربیات و تدابیر آنها برای اداره امر استفاده کنیم.

مهر

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.