عدم استفاده از ماسک در میان شاغلین کارگاه‌های کوچک/نمونه‌‌گیری کرونا در بویراحمد دو برابرمیانگین کشوری
22 شهریور 1399 - 11:20
بازدید 118
2

رئیس مرکز بهداشت بویراحمد گفت: متاسفانه شاغلین کارگاه‌های کوچک از ماسک استفاده نمی‌کنند. به گزارش گفتمان زلگرس:محمد یزدان‌پناه در خصوص اقدامات مرکز بهداشت بویراحمد برای مقابله با بیماری کرونا گفت: شاخص نمونه‌گیری در بویراحمد از میانگین کشوری بالاتر است و همین عامل باعث کاهش مرگ و میر شهرستان شده است. رئیس مرکز بهداشت بویراحمد بیان کرد: علی‌رغم […]

پ
پ

رئیس مرکز بهداشت بویراحمد گفت: متاسفانه شاغلین کارگاه‌های کوچک از ماسک استفاده نمی‌کنند.


به گزارش گفتمان زلگرس:محمد یزدان‌پناه در خصوص اقدامات مرکز بهداشت بویراحمد برای مقابله با بیماری کرونا گفت: شاخص نمونه‌گیری در بویراحمد از میانگین کشوری بالاتر است و همین عامل باعث کاهش مرگ و میر شهرستان شده است.

رئیس مرکز بهداشت بویراحمد بیان کرد: علی‌رغم اینکه در کلان شهرها از مراجعه کنندگان هزینه دریافت می‌شود تاکنون در بویراحمد هیچ‌گونه هزینه‌ای از مراجعه کنندگان دریافت نشده است.

وی با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کارگاه‌های کوچک گفت: دیده شده در بین شاغلین کارگاه‌های کوچک و مکانیکی‌ها پروتکل‌های بهداشتی رعایت نمی‌شود که کنترل ورودی و خروجی صنایع، جلوگیری از حضور شاغلین دارای بیماری زمینه‌ای در محل کار، استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری در دستور کار قرار گیرد.

این مسوول با اشاره به بازگشایی مدارس و ازدحام خانواده‌ها برای تهیه لوازم مورد نیاز دانش‌آموزان گفت: محدودیت‌های ترافیکی در نوبت صبح و عصر با توجه به ازدحام خانواده‌ها اعمال شود.

یزدان‌پناه عنوان کرد:برخی مدارس استان فاقد امکانات اولیه مانند مایع دستشویی هستند که آموزش و پرورش این موارد را در دستور کار قرار دهد.

رئیس مرکز بهداشت بر استفاده از ظرفیت رسانه‌ها  برای تشریح شرایط قرمز کرونا تاکید و خاطرنشان کرد: تکرار مداوم و مکرر خطر شیوع بیماری در برنامه‌های صدا و سیما و فرهنگ‌سازی در رسانه‌ها در کاهش ابتلا به این بیماری موثر است.

فارس

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.