چرا پروسه راه اندازی درمانگاه تامین اجتماعی آبدانان طولانی شد؟
18 مهر 1403 - 21:45
بازدید 24
1
یکی از خواسته ها و مطالبات دیرین مردم آبدانان درمانگاه تامین اجتماعی بود که بیش از یک دهه به طول انجامید.
نویسنده : بهروز مردانی
پ
پ

به گزارش گفتمان: یکی از خواسته ها و مطالبات دیرین مردم آبدانان درمانگاه تامین اجتماعی بود که بیش از یک دهه به طول انجامید و اکنون با وجود فراهم شدن همه شرایط لازم از جمله اخذ مجوز، جذب نیروهای مورد نیاز و تخصیص اعتبار تجهیزات تنها به دلیل نداشتن ساختمان قریب دو سال است که معطل راه اندازی مانده است.

ساختمانی که بایستی یا اجاره میشد یا با خرید زمین ساخته و یا خریداری میشد که گزینه سوم یعنی خریداری ساختمان انتخاب و به همین منظور یک باب ساختمان متعلق به اداره راه و شهر سازی در یکی از محلات شهرستان می بایست از طریق مزایده خریداری و به درمانگاه تامین اجتماعی آبدانان اختصاص می یافت اما پروسه انتقال آن به دلایل متعدد و نامعلوم آنقدر زمان بر شد که در صورت خرید زمین و ساخت آن الان درمانگاه تامین اجتماعی آبدانان خدمات ارائه میداد.

به گفته مدیر درمان تامین اجتماعی استان مجوز احداث و راه اندازی درمانگاه تامین اجتماعی آبدانان در مهرماه سال ۱۴۰۱ اخذ و اعتبارات لازم جهت خرید، ساخت و یا اجاره ساختمان و همچنین تجهیزات آن تامین و نیروهای آن نیز جذب شده و اکنون در حال سپری کردن دوره کارآموزی می باشند.

دکتر هادی صبور مهمترین عامل به تاخیر انداختن راه اندازی این درمانگاه را ساختمان آن عنوان و بیان می کند قرار بر این بود که ساختمانی از یکی از ادارات شهرستان خریداری و طی مزایده ای واگذار شود که متاسفانه پروسه این انتقال به دلایل گوناگون طولانی و اکنون در مراحل پایانی این واگذاری قرار داریم.

وی اظهار امیدواری می کند که پس از خریداری ساختمان تغییراتی در کاربری آن متناسب با یک مکان درمانگاهی ایجاد و این درمانگاه جهت ارائه خدمات درمانی  به مردم شریف آبدانان راه اندازی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:
درمانگاه تامین اجتماعی آبدانان در ایستگاه پایانی
درمانگاه تامین اجتماعی آبدانان در بایگانی تبلیغات یا نبود زمین؟

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.