استاندار کردستان: تکمیل پروژه‌های عمرانی به سال آینده موکول نشود
25 شهریور 1399 - 18:38
بازدید 75
4

استاندار کردستان گفت:  تکمیل پروژه‌های عمرانی اولویت دار در این استان ضروری است و باید متولیان اجرای اینگونه طرح‌ها تمام تلاش را بکار گیرند که تکمیل آنها به سال آینده موکول نشود. به گزارش گفتمان زاگرس: بهمن مرادنیا روز سه‌شنبه در جلسه بررسی مسایل و مشکلات و میزان پیشرفت پروژه‌های راه سنندج – مریوان، فرودگاه […]

پ
پ

استاندار کردستان گفت:  تکمیل پروژه‌های عمرانی اولویت دار در این استان ضروری است و باید متولیان اجرای اینگونه طرح‌ها تمام تلاش را بکار گیرند که تکمیل آنها به سال آینده موکول نشود.

به گزارش گفتمان زاگرس: بهمن مرادنیا روز سه‌شنبه در جلسه بررسی مسایل و مشکلات و میزان پیشرفت پروژه‌های راه سنندج – مریوان، فرودگاه سقز، گردنه صلوات آباد و کریدور بزرگراهی کشور (قطعه کردستان) اظهار داشت: ما برای اتمام این پروژه‌ها به مردم قول دادیم و باید با تمام توان تلاش کنیم تا بدقولی موجب ناامیدی آنها نشود.  
وی با تاکید بر اهمیت پروژه راه سنندج – مریوان برای مردم استان کردستان، اضافه کرد: مبادا بدلیل کم کاری یا وجود برخی مشکلات قابل حل، پروژه‌ای که بسیار در تامین امنیت جانی مسافران مهم است، متوقف شده و کار آن روی زمین بماند.  
مرادنیا با اشاره به فراهم بودن امکان تهاتر، از ادارات استان خواست به جای پرداخت از دولت به دولت از ظرفیت تهاتر استفاده کنند و پول را به پیمانکاران برای اجرای طرح‌های اولویت دار پرداخت کنند.  
وی ظرفیت تهاتر را برای پیمانکاران نیز قابل استفاده دانست و افزود: توقع داریم چند کیلومتر باقی‌مانده از راه ارتباطی جدید سنندج – مریوان به هر قیمتی تمام شود ما هم طور شده، اعتبارات مورد نیاز را برغم شرایط سخت اقتصادی در کشور،  تامین می‌کنیم.  
استاندار کردستان یادآور شد: انتظار، درخواست و توقعم از دست اندرکاران این است که پروژه‌ها تا پایان فصل کاری تکمیل و به بهره‌برداری برسند.  
در این جلسه موضوع طرح  عمرانی احداث فرودگاه سقز مورد بررسی قرار گرفت و پیمانکار این پروژه قول داد دیوارکشی و آسفالت باند آن که مهمترین قسمت محسوب می‌شود تا پایان فصل کاری به اتمام برسد.  
گردنه صلوات آباد دیگر پروژه مورد بررسی در این جلسه بود که وجود برخی مشکلات موجب شده از برنامه زمانبندی عقب باشد و عدم اجرای تعهدات جهاد نصر کرمانشاه نیز موجب شد تا استاندار کردستان دستور دهند متولی طرح نسبت به کم کاری پیمانکار اعلام شکایت کند.  
آخرین پروژه مورد بررسی در این جلسه، کریدور شمال به جنوب بود که ۳۵ درصد شامل ۱۵ قطعه آن در کردستان واقع شده است، این پروژه نیز از برنامه عقب است و استاندار کردستان ضمن گله‌مندی از اطلاع رسانی دیرهنگام مشکلات توسط پیمانکار، خواستار تسریع در اجرای پروژه شد و افزود: باید با تمام توان تلاش کنیم تکمیل این پروژه‌ها به سال آینده موکول نشود.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.