ابراز گله‌مندی استاندار کردستان از تأخیر در اجرای پروژه‌های عمرانی/ بدقولی‌ها سبب ناامیدی مردم نشود
26 شهریور 1399 - 6:33
بازدید 180
3

استاندار کردستان با ابراز گله‌مندی از بدقولی پیمانکاران و تأخیر در اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح استان گفت: ما برای اتمام این پروژه‌ها به مردم قول داده و نباید بدقولی‌ها موجب ناامیدی آنها نشود. به گزارش گفتمان زاگرس:به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان، بهمن مرادنیا عصر امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات و میزان […]

پ
پ

استاندار کردستان با ابراز گله‌مندی از بدقولی پیمانکاران و تأخیر در اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح استان گفت: ما برای اتمام این پروژه‌ها به مردم قول داده و نباید بدقولی‌ها موجب ناامیدی آنها نشود.

به گزارش گفتمان زاگرس:به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان، بهمن مرادنیا عصر امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات و میزان پیشرفت پروژه‌های راه سنندج – مریوان، فرودگاه سقز، گردنه صلوات‌آباد و کریدور بزرگراهی کشور (قطعه کردستان) اظهار داشت: ما برای اتمام این پروژه‌ها به مردم قول دادیم و باید با تمام توان تلاش کنیم تا بدقولی موجب ناامیدی آنها نشود.

وی با تاکید بر اهمیت پروژه راه سنندج – مریوان برای مردم استان کردستان، گفت: مبادا به‌دلیل کم کاری یا وجود برخی مشکلات قابل حل، پروژه‌ای که بسیار در تامین امنیت جانی مسافران مهم است، متوقف شده و کار آن روی زمین بماند.

استاندار کردستان با اشاره به فراهم بودن امکان تهاتر، از ادارات استان خواست به جای پرداخت از دولت به دولت از ظرفیت تهاتر استفاده کنند و پول را به پیمانکاران برای اجرای طرح‌های اولویت‌دار پرداخت کنند.

وی ظرفیت تهاتر را برای پیمانکاران نیز قابل استفاده دانست و افزود: توقع داریم چند کیلومتر باقی‌مانده از راه ارتباطی جدید سنندج – مریوان به هر قیمتی تمام شود ما هم طور شده، اعتبارات مورد نیاز را علی‌رغم شرایط سخت اقتصادی در کشور، تأمین می‌کنیم.

بیشتر بخوانید

مرادنیا تصریح کرد: انتظار، درخواست و توقعم از دست‌اندرکاران این است که پروژه‌ها تا پایان فصل کاری تکمیل و به بهره‌برداری برسند.

استاندار کردستان ضمن گله‌مندی از اطلاع‌رسانی دیرهنگام مشکلات پروژه کریدور شمال به جنوب توسط پیمانکار که ۳۵ درصد شامل ۱۵ قطعه آن در کردستان واقع شده است؛ تاکید کرد: باید با تمام توان تلاش کنیم تکمیل این پروژه‌ها به سال آینده موکول نشود.

در این جلسه موضوع طرح عمرانی احداث فرودگاه سقز مورد بررسی قرار گرفت و پیمانکار این پروژه قول داد دیوارکشی و آسفالت باند آن که مهمترین قسمت محسوب می‌شود تا پایان فصل کاری به اتمام برسد.

گردنه صلوات‌آباد دیگر پروژه مورد بررسی در این جلسه بود که وجود برخی مشکلات موجب شده از برنامه زمان‌بندی عقب باشد و عدم اجرای تعهدات جهاد نصر کرمانشاه نیز موجب شده تا استاندار کردستان دستور دهند متولی طرح نسبت به کم‌کاری پیمانکار اعلام شکایت کند.

تسنیم

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.