بدهی سنوات تحصیل دانشجویان پیام نور کهگیلویه و بویراحمد بخشیده می شود
26 شهریور 1399 - 13:40
بازدید 185
2

رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد گفت: بدهی و سنوات تحصیلی دانشجویانی که در سال های گذشته در دانشگاه پیام نور پذیرفته شده و برای ادامه تحصیل مراجعه نکرده اند، بخشیده می شود. به گزارش گفتمان زاگرس:سجاد سجادی اظهار داشت: با توجه به تقاضای بسیاری از دانشجویان برای امکان ادامه تحصیل، مجوز لازم اخذ و […]

پ
پ

رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد گفت: بدهی و سنوات تحصیلی دانشجویانی که در سال های گذشته در دانشگاه پیام نور پذیرفته شده و برای ادامه تحصیل مراجعه نکرده اند، بخشیده می شود.

به گزارش گفتمان زاگرس:سجاد سجادی اظهار داشت: با توجه به تقاضای بسیاری از دانشجویان برای امکان ادامه تحصیل، مجوز لازم اخذ و امکان بازگشت به تحصیل برای مراجعه آن ها با بخشودگی بدهی و سنوات فراهم شد.   

وی افزود: این طرح تنها ویژه دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ورودی سال ۹۷ و قبل از آن است.

رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: دانشجویانی که مراجعه نکرده اند و تقاضای ادامه تحصیل دارند حداکثر تا ۳۰ دی ماه ۹۹ باید درخواست خود را به آموزش مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور ارائه دهند.
                                                                                                               
سجادی تاکید کرد: طبق این مجوز، برای ترم هایی که دانشجویان مراجعه نکرده اند مرخصی تحصیلی بدون احتساب در سنوات و بدون پرداخت شهریه منظور خواهد شد و از نیمسال اول تحصیلی سال ۱۴۰۰-۱۳۹۹ قابل اجراست. 
                                                                  
وی عنوان کرد: دانشجویان در نظر داشته باشند که امکان ارائه درخواست بعد از تاریخ مذکور وجود نخواهد داشت و دانشجویانی که در مهلت مقرر اقدام به ثبت نام می کنند از تمامی تسهیلات ویژه دانشجویان جدید بهره مند می شوند.

تعداد ۵۰۰۰ هزار دانشجو در ۸۰ رشته محل در ۹ مرکز و واحد دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد مشغول به تحصیل هستند.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.