سوار کردن ۴مسافر در تاکسی‌ها تخلف است/جانباختن یک راننده تاکسی کرونایی
26 شهریور 1399 - 18:09
بازدید 193
3

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یاسوج گفت: سوار کردن چهار مسافر در تاکسی ها تخلف است. به گزارش گفتمان زاگرس:ضرغام خلقی پور بعلت حمایت نشدن تاکسی ها از طریق حمایت های کرونایی این مساله کمتر رعایت می شود، افزود: با توجه به ممنوعیت سوار کردن بیش از سه نفر مسافر در […]

پ
پ

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یاسوج گفت: سوار کردن چهار مسافر در تاکسی ها تخلف است.

به گزارش گفتمان زاگرس:ضرغام خلقی پور بعلت حمایت نشدن تاکسی ها از طریق حمایت های کرونایی این مساله کمتر رعایت می شود، افزود: با توجه به ممنوعیت سوار کردن بیش از سه نفر مسافر در تاکسی ها در ایام کرونا، باید کرایه مسافر چهارم بین سایر مسافران سرشکن شود و متولیان و مسئولان مربوطه اعتبار جهت کمک به تاکسی ها در نظر بگیرند.

وی اظهارکرد: تاکنون ناوگان حمل و نقل عمومی شهر یاسوج حتی یک ریال کمک و حمایت نشده است و هر چه هزینه کرده ایم از محل اعتبارات داخلی بوده است.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یاسوج خاطرنشان کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی جهت پیشگیری از کرونا در تاکسی های این شهر مطلوب است.

خلقی پور تصریح کرد: تا کنون یک راننده تاکسی یاسوج بر اثر ابتلا به کرونا فوت کرد، تعدادی از رانندگان تاکسی این شهر به کرونا مبتلا شدند و خودم نیز به کرونا مبتلا شدم.

وی بیان کرد: ۱۰۳۰ دستگاه تاکسی زرد، ۱۲۵۰ تاکسی موقت، بیسیم و آژانس تلفنی و تعدادی ینز تاکسی اینترنتی در سطح شهر یاسوج فعالیت دارند و کار جابجایی مردم را انجام می دهند.

ایسنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.