استاندار خوزستان: تیم‌های فوتبال نفت آبادان و مسجدسلیمان حمایت می‌شوند
27 شهریور 1399 - 17:33
بازدید 198
3

استاندار خوزستان گفت: هر ۲ تیم نفت آبادان و مسجدسلیمان پیش از شروع فصل جدید لیگ برتر مورد حمایت قرار می‌گیرند تا عملکرد خوبی داشته باشند. به گزارش گفتمان زاگرس:غلامرضا شریعتی پنجشنبه در  نشست با نمایندگان مردم آبادان و مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کمک های قابل توجهی برای حمایت از تیم های […]

پ
پ

استاندار خوزستان گفت: هر ۲ تیم نفت آبادان و مسجدسلیمان پیش از شروع فصل جدید لیگ برتر مورد حمایت قرار می‌گیرند تا عملکرد خوبی داشته باشند.

به گزارش گفتمان زاگرس:غلامرضا شریعتی پنجشنبه در  نشست با نمایندگان مردم آبادان و مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کمک های قابل توجهی برای حمایت از تیم های صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان در نظر گرفته شده است تا با آرامش بیشتری بتوانند در مسابقات حاضر شوند.

وی گفت: مدیرعامل تیم های نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان کار خود را با جدیت در فصل نقل و انتقالات انجام دهند چرا که از آن ها حمایت می کنیم.

استاندار خوزستان با بیان اینکه تیم های نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان از سوی استان مورد پشتیبانی قرار می گیرند افزود: با هماهنگی نمایندگان آبادان و مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی کمک های قابل توجهی برای تقویت هر ۲ تیم ارایه می شود.

تیم های فوتبال نفت آبادان و مسجدسلیمان فصل گذشته در مکان های هفتم و هشتم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفتند.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.