بسیاری از مشکلات اقتصادی ریشه در فرهنگ دارد
27 شهریور 1399 - 19:06
بازدید 91
2

معاون‌ پیشگیری از وقوع جرم دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: بسیاری از مشکلات اقتصادی که ایجاد شده ریشه در فرهنگ مردم و مسوولان‌جامعه دارد و اقتصاد مقاومتی و جهش تولید باید از جنبه‌های روانشناسی، فرهنگی و مدیریتی مورد مطالعه قرار گیرد. به گزارش گفتمان زاگرس:سید محمدموسوی ظهر امروز در نشستی با اصحاب رسانه پیرامون تحقق جهش […]

پ
پ

معاون‌ پیشگیری از وقوع جرم دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: بسیاری از مشکلات اقتصادی که ایجاد شده ریشه در فرهنگ مردم و مسوولان‌جامعه دارد و اقتصاد مقاومتی و جهش تولید باید از جنبه‌های روانشناسی، فرهنگی و مدیریتی مورد مطالعه قرار گیرد.

به گزارش گفتمان زاگرس:سید محمدموسوی ظهر امروز در نشستی با اصحاب رسانه پیرامون تحقق جهش تولید گفت: بسیاری از مشکلات اقتصادی که ایجاد شده ریشه در فرهنگ مردم و مسوولان‌ جامعه دارد.

معاون‌ پیشگیری از وقوع جرم دادگستری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: امروزه اقتصاد مقاومتی و جهش تولید باید از جنبه‌های روانشناسی، فرهنگی و مدیریتی مورد مطالعه قرار گیرد و متاسفانه رسانه‌ها عملکرد مطلوبی در این زمینه نداشته‌اند و نتوانستند مردم را با این موضوع مهم آشنا کنند.

وی خاطرنشان کرد:  استان‌ چهارمحال و بختیاری دارای ظرفیت‌های بزرگی در زمینه‌های مختلف اقتصادی به خصوص گردشگری است اما استان بیکار و کم‌تر توسعه‌ یافته‌ای در میان سایر استان‌های کشور شناخته می‌شود.

موسوی با اشاره به تعدادی از پروژه‌های بزرگی که در استان کلید خورد اما به بهره‌برداری نرسید، تصریح کرد: عواملی همانند، قومیت‌گرایی، تعارض منافع، عدم تمایل به شراکت، القای احساس ناامنی به سرمایه‌گذاران و سیاست‌زدگی‌ها از جمله عوامل اصلی فرار سرمایه‌گذاران از ایجاد و تکمیل پروژه‌های اشتغال‌زا و توسعه چهارمحال و بختیاری است.

وی تاکید کرد: باید مطالبه‌گری به سوی مسائل زیرساختی هدایت شود و تشویق و ترغیب برای سرمایه‌گذاری با معرفی سرمایه‌گذاران برتر استان توسط رسانه‌ها صورت پذیرد.

فارس

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.