شهردار سنندج رییس دبیرخانه انتقال تجربیات برتر بازآفرینی شهری منطقه سه کشور شد
01 مهر 1399 - 15:44
بازدید 115
4

حشمت‌اله صیدی شهردار سنندج طی حکمی از سوی شرکت بازآفرینی شهری ایران و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ، به عنوان رییس دبیرخانه انتقال تجربیات برتر بازآفرینی شهری منطقه سه کشور شامل استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، گیلان و کردستان منصوب شد. به گزارش گفتمان زاگرس:حشمت‌الله صیدی رییس دبیرخانه انتقال تجربیات برتر بازآفرینی […]

پ
پ

حشمت‌اله صیدی شهردار سنندج طی حکمی از سوی شرکت بازآفرینی شهری ایران و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ، به عنوان رییس دبیرخانه انتقال تجربیات برتر بازآفرینی شهری منطقه سه کشور شامل استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، گیلان و کردستان منصوب شد.

به گزارش گفتمان زاگرس:حشمت‌الله صیدی رییس دبیرخانه انتقال تجربیات برتر بازآفرینی شهری منطقه سه کشور شد. 
معاون امور شهرداری‌ها، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و معاون فنی و نظارت شرکت بازآفرینی شهری ایران با صدور حکمی و در راستای اجرایی نمودن بند ۲ . ۹ تفاهم نامه همکاری مشترک میان شرکت بازآفرینی شهری و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور حشمت اله صیدی را بعنوان رئیس دبیرخانه انتقال تجربیات برتر باز آفرینی شهری منطقه سه کشور منصوب نمودند. 
 دبیرخانه منطقه‌ای انتقال تجربیات بازآفرینی شهری شامل ۵ دبیرخانه به تفکیک ۵ منطقه، هر یک از دبیرخانه‌ها متشکل از یک بازوی علمی و یک بازوی اجرایی است. 
به منظور هم افزایی بیشتر با چارچوب‌های کاری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و نیز پیشبر اهداف و وظایف به صورت مشترک، تقسیم بندی مناطق پنجگانه کشوری بنابر تقسیمات منطقه‌ای وزارت کشور انجام و استان کردستان همراه با استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان و گیلان در حوزه منطقه سه قرار گرفت. 

از مهم‌ترین اهداف اصلی تشکیل دبیرخانه‌های انتقال تجربیات بازآفرینی شهری شامل برقراری ارتباط با دستگاه‌ها و سازمان‌های مرتبط و فعال در حوزه بازآفرینی جهت شناسایی و احصاء اطلاعات مرتبط با تجربیات برتر بازآفرینی شهری است. 
انجام هماهنگی‌های مورد نظر با شهرداری ها، مجریان و کارفرمایان پروژه های بازآفرینی، پژوهشکده ها و منطقه، دسته بندی و گونه بندی تجربیات احصاء شده از شهرداری‌ها و انتقال و ترویج انواع تجربیات به سایر کنشگران عرصه بازآفرینی شهری از دیگر اهداف این دبیرخانه است. 
از اهم فعالیت‌های این دبیرخانه می‌توان به شناسایی و جمع آوری تجربیات حوزه بازآفرینی شهری بر حسب گونه، استانداردسازی چارچوب ارائه و ترویج تجربیات بازآفرینی احصاء شده و ترویج درس آموخته‌ها و تجربیات مدون بنابر توافق اشاره نمود.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.