استاندار همدان: دستاورد دولت در حوزه ورزش و جوانان ماندگار است
03 مهر 1399 - 16:45
بازدید 236
4

استاندار همدان گفت: با وجود تنگناها و مشکلات فراوان، توفیقات و دستاوردهای دولت تدبیر و امید در حوزه‌های مختلف به‌ویژه در حوزه ورزش و جوانان ماندگار است که هر هفته بخش عظیمی از این طرح‌ها به ثمر می‌نشیند. به گزارش گفتمان زاگرس:سیدسعید شاهرخی روز پنجشنبه در آیین بهره‌برداری از ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر که […]

پ
پ

استاندار همدان گفت: با وجود تنگناها و مشکلات فراوان، توفیقات و دستاوردهای دولت تدبیر و امید در حوزه‌های مختلف به‌ویژه در حوزه ورزش و جوانان ماندگار است که هر هفته بخش عظیمی از این طرح‌ها به ثمر می‌نشیند.

به گزارش گفتمان زاگرس:سیدسعید شاهرخی روز پنجشنبه در آیین بهره‌برداری از ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر که از طریق ویدئو کنفرانس با رییس جمهوری برگزار شد اظهار داشت: با وجود مسایل و سختی‌های زیاد، همت بالایی از سوی دولت به‌کار گرفته شد تا هر هفته طرح‌های بزرگ ملی در سراسر کشور  بهره برداری شود که ستودنی است.

وی افزود: امروز/پنجشنبه/ با افتتاح تعداد پُرشماری طرح ملی در سراسر کشور از طریق ویدئو کنفرانس با رییس جمهوری، روز شکوفایی طرح‌های ورزشی و گردشگری بود که یک نمونه طرح‌های ورزشی شامل ورزشگاه پنج هزار نفری در شهرستان ملایر بهره‌برداری شد.

استاندار همدان با اشاره به استعدادهای ویژه ملایر در حوزه‌های مختلف صنعت، کشاورزی، اشتغال و ورزش بیان کرد: این شهرستان به واسطه وجود مردمانی سخت‌کوش و پرتلاش و جوانانی فعال و خلاق در بسیاری از شاخص‌ها در سطح استان پیشتاز است.

شاهرخی به سابقه دیرینه ملایر در رشته کشتی با فعالیت کشتی‌گیرانی همچون برادران مصطفی‌جوکار و همچنین رشته فوتبال ابراز امیدواری کرد: بتوان زمینه ارتقای هر چه بیشتر حوزه ورزش را در این شهرستان مهیا کرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به افتتاح ورزشگاه استاندارد پنج هزار نفری در ملایر، به دنبال این هستیم یک تیم لیگ دومی فوتبال برای این شهرستان بیاوریم.

استاندار همدان با اشاره به پیشرفت خوب تیم پاس همدان و کسب توفیقات خوب در بازی‌های اخیر ابراز امیدواری کرد: تیم پاس همدان به لیگ یک صعود کند و بیشتر این تیم را حمایت خواهیم کرد تا بتوانید توفیقات خوبی در لیگ دسته یک داشته باشد.

شاهرخی ادامه داد: برای ملایر هم تلاش می‌کنیم از فصل آینده با حمایت مسوولان و نمایندگان تیمی از این شهرستان در لیگ یک داشته باشیم و هر هفته اخبار فوتبال ملایر روی آنتن باشد و به طور قطع حمایت جدی از فوتبال این شهرستان و سایر رشته‌های ورزشی خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: مردم شایسته همه نوع خدمتی هستند و وظیفه داریم مسایل و مشکلات آنان را با حضور خودشان حل کنیم.

نیمه مهر سالن ورزشی ینگی‌کند افتتاح می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان همدان نیز با تبریک فرا رسیدن چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس، افتتاح طرح‌های بزرگ ورزشی همچون ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر از طریق ویدئو کنفرانس با رییس جمهوری را برگ زرین دیگری از خدمات نظام و دولت تدبیر و امید عنوان کرد.

محسن جهانشیر با قدردانی از پیگیری‌های وزیر ورزش و جوانان، استاندار همدان، نمایندگان مردم ملایر در مجلس و فرماندار ویژه ملایر برای تامین اعتبار و آماده‌سازی این ورزشگاه گفت: با تلاش‌های صورت گرفته مرحله نخست ورزشگاه پنج هزار نفری به مساحت ۱۶ هزار مترمربع افتتاح شد.

وی با بیان اینکه حدود ۲۲ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای مرحله نخست این ورزشگاه هزینه شد ابراز امیدواری کرد: با اختصاص ۲ میلیارد تومان اعتبار مصوب امسال، بتوانیم برای تکمیل سریعتر این طرح اقدام کنیم.

جهانشیر ادامه داد: نیمه مهرماه امسال نیز سالن ورزشی روستای ینگی‌کند ملایر به بهره‌برداری می‌رسد که تا پایان سال بهره‌برداری از دیگر طرح‌های ورزشی را در دستور کار داریم.

مرحله نخست ورزشگاه پنج هزار نفری روز پنجشنبه از طریق ویدئو کنفرانس با رییس جمهوری و حضور معاون امور حقوقی و مجلس وزیر ورزش و جوانان در شهرستان ملایر به بهره‌برداری رسید.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.