۵میلیارد تومان برای آسفالت معابر روستا های دره شهر هزینه شده است
07 مهر 1399 - 9:30
بازدید 82
2

فرماندار شهرستان دره شهر گفت : از سال گذشته تاکنون بیش از ۵میلیارد تومان برای آسفالت معابر روستای های این شهرستان هزینه شده است. به گزارش گفتمان زاگرس:کیانوش محمدنژاد اظهار داشت : این میزان اعتبار از محل سیل، ارزش افزوده و اعتبارات شهرستانی هزینه شده است. وی بیان داشت : تاکنون از ۴۰ روستا این […]

پ
پ

فرماندار شهرستان دره شهر گفت : از سال گذشته تاکنون بیش از ۵میلیارد تومان برای آسفالت معابر روستای های این شهرستان هزینه شده است.

به گزارش گفتمان زاگرس:کیانوش محمدنژاد اظهار داشت : این میزان اعتبار از محل سیل، ارزش افزوده و اعتبارات شهرستانی هزینه شده است.

وی بیان داشت : تاکنون از ۴۰ روستا این شهرستان بیش از ۲۲ روستا در بخش مرکزی و ماژین کار آسفالت آنها به اتمام رسیده است و تا پایان مهرماه آسفالت ۵روستا دیگر در دستور کار قرار دارد .

فرماندار شهرستان دره شهر بیان داشت : انجام پروژه های عمرانی و مشارکت های مردمی در تسریع پروژه ها همچون آسفالت خیابان و معابر روستاها در ماندگاری روستائیان و جلوگیری از مهاجرت آنها به شهرها را بسیار تاثیر گذار است.

محمد نژاد اظهار داشت : مشارکت مردم در تحقق برنامه ها برای سازندگی و توسعه شهرستان یک موضوع مهم است که موجب دلگرمی مسئولین در جهت خدمت هر چه بشتر به مردم می گردد.

وی گفت : خوشبختانه در دولت تدبیر وامید خدمات قابل قبول صورت گرفته است وتلاش ما بر این است که علاوه بر افزیش اعتبارت شهرستان سطح خدمات به شهروندان بیشتر شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.