مدیر آموزش وپرورش شهرستان ایلام تغییر کرد
08 مهر 1399 - 11:28
بازدید 146
2

خبرنگار ما از اداره کل آموزش وپرورش استان کسب اطلاع نمود که دقایقی پیش ” مهدی مومنی ” مدیر آموزش وپرورش شهرستان ایلام جای خود را به ” حجت رشیدی” داد تا اولین نشانه ها از عزم مدیرکل این دستگاه برای تغییرات مدیریتی در سطح شهرستان ها بروز نماید.  اولین تغییرات در بدنه مدیران آموزش […]

پ
پ

خبرنگار ما از اداره کل آموزش وپرورش استان کسب اطلاع نمود که دقایقی پیش ” مهدی مومنی ” مدیر آموزش وپرورش شهرستان ایلام جای خود را به ” حجت رشیدی” داد تا اولین نشانه ها از عزم مدیرکل این دستگاه برای تغییرات مدیریتی در سطح شهرستان ها بروز نماید. 

اولین تغییرات در بدنه مدیران آموزش وپرورش شهرستانهای استان پس از روی کارآمدن مدیرکل آموزش وپرورش استان ایلام با تغییر مدیریت شهرستان ایلام کلید خورد.

به گزارش گفتمان زاگرس:خبرنگار ما از اداره کل آموزش وپرورش استان کسب اطلاع نمود که دقایقی پیش ” مهدی مومنی ” مدیر آموزش وپرورش شهرستان ایلام جای خود را به ” حجت رشیدی” داد تا اولین نشانه ها از عزم مدیرکل این دستگاه برای تغییرات مدیریتی در سطح شهرستان ها بروز نماید.

با آمدن رضا زینی مقدم به اداره کل آموزش وپرورش استان ،سیگنالهای  مشخصی از تصمیم مدیرکل جدید برای تغییر در مدیران شهرستان ها به بیرون درز می کرد که  بالاخره امروز با اجرایی شدن تغییر مدیر آموزش وپرورش بزرگترین شهرستان و پیشانی این دستگاه در استان ، اجرایی شدن تصمیم مدیرکل رابه نظاره نشستیم.

پس از روی کار آمدن مدیرکل آموزش وپرورش استان ،وی به خوبی توانست با شناسایی نقاط ضعف وقوت مجموعه های تحت مدیریتش گامهای اساسی در راستای بهبود وضعیت مدیریتی این دستگاه تاثیر گذار بردارد.

هرچند تغییر مدیریت آموزش وپرورش شهرستان ایلام با حرف وحدیث هایی مواجهه بوده و می توان آثار فشارهای بیرونی را بر تصمیم مدیرکل برای انتخاب مدیریت شهرستان از بین چند گزینه احساس کرد ،اما انتظار می رود زینی وند مقدم بتواندبا  فایق آمدن بر فشارها وتصمیمات سازی های بیرون سازمانی از آزمون مدیریت این دستگاه مهم سربلند بیرون آید.

شایان ذکر است حجت رشیدی مدیریت آموزش وپرورش چوار و همچنین مدیر انجمن اولیای اداره کل استان را در کارنامه مدیریتی خود دارا می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.