سواد رسانه‌ای و تقوا؛ شروط اثرگذاری رسانه
13 مهر 1399 - 19:18
بازدید 89
2

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این‌که رسانه‌ها به شرط سواد کافی و تقوای الهی سبب رشد و ارتقای جامعه می‌شوند، گفت: اتحاد مجمع نمایندگان موجب پیگیری بهتر امور می‌شود. به گزارش گفتمان زاگرس:مهرداد ویسکرمی در شب‌نشینی رسانه‌ای که شامگاه ۱۲ مهرماه صورت گرفت، اظهار کرد: رسانه‌ها کارکرد مفیدی دارند. در […]

پ
پ

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این‌که رسانه‌ها به شرط سواد کافی و تقوای الهی سبب رشد و ارتقای جامعه می‌شوند، گفت: اتحاد مجمع نمایندگان موجب پیگیری بهتر امور می‌شود.

به گزارش گفتمان زاگرس:مهرداد ویسکرمی در شب‌نشینی رسانه‌ای که شامگاه ۱۲ مهرماه صورت گرفت، اظهار کرد: رسانه‌ها کارکرد مفیدی دارند. در فرهنگ دینی خبر برای تیتر اول شدن و شانتاژ خبری نیست بلکه مهم انعکاس مطالبات مردم است.

وی با ذکر این مطلب که رسانه اگر از سواد کافی و تقوای کافی برخوردار شوند می‌تواند سبب رشد و ارتقای جامعه شود، تقوای الهی را شرط اثرگذاری رسانه دانست و افزود: هر انسانی باید انسان زمان خود باشد و با تعالیم دینی آشنایی داشته باشد.

ویسکرمی با اشاره به این‌که تقوا در رسانه گم شده است، تصریح کرد: فکر می‌کنیم اگر غیبت کسی را کردیم مرتکب گناه شدیم اما در رسانه اگر هر چیزی منتشر کردیم گناه نیست گاهی با رسانه آبروی کسی ریخته می‌شود و رسانه‌ها باید به اندازه برد خبر و بازدیدهای خبرشان پاسخگو باشند.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این‌که مجلس انقلابی باید تبلور ارزش‌های انقلاب باشد، اضافه کرد: مجلس شورای اسلامی انقلابی، باید به‌ معنای واقعی کلمه انقلابی بوده و در مسیر درست و حق قدم برداشته و از مردم فاصله نگیرد.

وی بر لزوم بصیرت‌بخشی به مردم جهت وظایف و فعالیت‌های نمایندگان مجلس شورای اسلامی به برخی شیطنت‌ها علیه نمایندگان اشاره کرد و گفت: متأسفانه در برخی قضایا عده‌ای بدون داشتن اطلاعات کافی، اقدام به بیان تهمت علیه نمایندگان کردند که این کار با روحیه رسانه انقلابی مغایرت دارد این در حالی‌ است که راه جلوگیری از تخریب مجلس شورای اسلامی، شفافیت است.

ویسکرمی به مشکلات و چالش‌های استان اشاره کرد و با تأکید بر عقب‌ماندگی استان طی دهه‌های گذشته، بیان کرد: رویه کار ما پیگیری پروژه به پروژه است که نمونه آن پیگیری مشکلات  شرکت پارسیلون، تجهیزات پزشکی و موارد دیگر است؛ چراکه باید چالش‌های هر پروژه بررسی و پیگیری و به سرانجام برسد بعد از آن سراغ پروژه دیگری رفت.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی بر لزوم وحدت مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد و با اشاره به این‌که اتحاد مجمع نمایندگان موجب پیگیری بهتر امور می‌شود، اظهار کرد: در شهر خرم‌آباد شاهد وحدت هر دو نماینده هستیم و در پیگیری مشکلات مردم همراه و متحد هستیم.

ایسنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.