استاندار همدان: شهرداران با جذب سرمایه‌گذار جایگاه شهر را ارتقا دهند
14 مهر 1399 - 7:24
بازدید 92
5

استاندار همدان گفت: شهرداران باید با استفاده از مشاوران باتجربه و دعوت از سرمایه‌گذار جایگاه شهر را ارتقا دهند و در فکر کارهای درآمدزا باشند. به گزارش گفتمان زاگرس، سیدسعید شاهرخی عصر یکشنبه در نشست شورای سازمان همیاری شهرداری های استان همدان افزود: مدیریت شهری بر مبنای فکر، اندیشه و تدبیر است و با پول حل نمی‌شود.  وی […]

پ
پ

استاندار همدان گفت: شهرداران باید با استفاده از مشاوران باتجربه و دعوت از سرمایه‌گذار جایگاه شهر را ارتقا دهند و در فکر کارهای درآمدزا باشند.

به گزارش گفتمان زاگرس، سیدسعید شاهرخی عصر یکشنبه در نشست شورای سازمان همیاری شهرداری های استان همدان افزود: مدیریت شهری بر مبنای فکر، اندیشه و تدبیر است و با پول حل نمی‌شود. 

وی با بیان اینکه در صورت ارتباط تنگاتنگ شهرداران با مردم، کمبودها به حساب کوتاهی و کم توجهی شما گذاشته نمی‌شود، افزود: انجام تمامی درخواست شهروندان از شهرداری نباید بیشتر از یک ماه طول بکشد.

استاندار همدان از شهرداران خواست در ملاقات چهره به چهره و گفت و گو با مردم در محافل مختلف و با استفاده از فضای مجازی و ظرفیت شبکه های استانی مردم را از عملکرد خود باخبر کنند.

شاهرخی در ادامه خاطرنشان کرد: آمریکا و استکبار جهانی با خروج از برجام تصور داشتند در طول سه ماه می توانند نظام سیاسی و اقتصادی ایران را فروپاشند اما با توجه به ریشه های درخت تنومند انقلاب به هدف خود دست نیافتند.

وی اظهار داشت: دشمن قدرت ایمان، مقاومت و همبستگی ملت و دولت را درست محاسبه نکرده بود و موجب مشکلات عدیده ای برای مردم شد.

شاهرخی ادامه داد: پاسخ ملت ما به تاسی از تاکیدات مقام معظم رهبری، مقاومت در برابر قلدری و زورگویی است زیرا ما برای استقلال کشور خون‌ها دادیم و امروز به خاطر لذت‌های زودگذر دنیا، ارزش‌ها را نادیده نمی‌گیریم.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه دشمن خواهان سلب توان قدرت دفاعی بود که با ظرفیت های نظام اسلامی و موقعیت راهبردی بالای کشور، موفق نشد.

شاهرخی عنوان کرد: هدف استکبار، تعطیلی واحدهای تولیدی کشور و فروش نرفتن نفت بود، اما ظرفیت بزرگ جمهوری اسلامی با دور زدن تحریم‌ها نقشه‌های آنها را محقق نکرد.

وی کشور را در یک جنگ ناجوانمردانه اقتصادی که بر ما تحمیل شده توصیف کرد و افزود: ارکان مختلف نظام و آحاد مردم در شکست محاصره دشمن نقش دارند.

استاندار همدان با بیان اینکه اجازه ندادن ورود دارو و پول به کشور پلیدترین تصمیمی است که در کاخ سفید گرفته شده که شدیدترین فشارها را  به مردم  و تولیدکننده تحمیل کرده، افزود: با همت مسوولان، این فشار باید از روی دوش مردم کم شود.

شاهرخی عنوان کرد: شرایط تحریم‌ها و هجمه شدید ویروس کرونا، مردم را در تنگنای مالی، اقتصادی و سلامت قرار داده که اگر همت بلند دولت نبود با یک فاجعه بزرگ برابری می کرد.

 به گفته وی درایت رییس جمهوری و ستاد ملی کرونا در اهمیت به معیشت در کنار سلامت مردم و طرح تحول نظام سلامت، در بهبود وضع مردم کمک شایانی داشته است. 

استاندار همدان از مسوولان خواست امروزه با خدمات حداکثری، فشارهای حداکثری اقتصادی و اجتماعی به مردم را کاهش دهند و در این راستا جایگاه رفیع شهرداری در بهبود محیط زندگی، بهبود فضای کسب و کار و خدمات عمومی در همه زمینه‌ها، در تخلیه بار روانی مردم نقش بسزایی دارد.

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداریهای استان همدان نیز گفت: با حمایت و همراهی استاندار اقدامات موثری در ۲۰ ماه گذشته در سازمان انجام شد که می توان از فعال شدن واحد ماشین آلات بعد از تعطیلی و تامین پنجاه درصد هزینه های جاری سازمان از محل درآمد آن، نام برد.

 مهدی مجیدی ادامه داد: طرح مجتمع تجاری مسکونی بلوار بعثت که سال گذشته با گرفتن پروانه، عملیات اجرایی آن آغاز شد، تاکنون ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی و ارزش افزوده قابل توجهی برای سازمان داشته است.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.