تعلل مدیران در فروش املاک مازاد پذیرفتنی نیست/اموال مازاد دستگاه ها به مزایده گذاشته می شود
14 مهر 1399 - 19:12
بازدید 229
4

استاندار ایلام با بیان اینکه تعلل مدیران در فروش املاک مازاد دستگاه‌ها پذیرفتنی نیست از امور اقتصادی و دارایی خواست: در صورت تعلل مدیران، اموال مازاد دستگاه‌ها را راسا به مزایده بگذارد و درآمد آن را برای رفع کمبود اعتبارات هزینه‌ای دستگاه‌ها اختصاص دهد. به گزارش گفتمان زاگرس،قاسم سلیمانی‌دشتکی اظهار داشت: در این شرایط اقتصادی […]

پ
پ

استاندار ایلام با بیان اینکه تعلل مدیران در فروش املاک مازاد دستگاه‌ها پذیرفتنی نیست از امور اقتصادی و دارایی خواست: در صورت تعلل مدیران، اموال مازاد دستگاه‌ها را راسا به مزایده بگذارد و درآمد آن را برای رفع کمبود اعتبارات هزینه‌ای دستگاه‌ها اختصاص دهد.

به گزارش گفتمان زاگرس،قاسم سلیمانی‌دشتکی اظهار داشت: در این شرایط اقتصادی با توجه به تورم و ثابت ماندن حقوق کارمندان باید هوای آنها را داشته باشیم و با فروش اموال مازاد اجازه ندهیم در تنگنا قرار گیرند و صدمه ببینند.

وی افزود: با وجود فعالیت شرکت‌های مختلف در استان، درآمدهای کلان آنها به حساب استان‌های دیگر واریز می‌شود که این امر موجب کاهش درآمد مالیاتی استان و همچنین ارزش افزوده مالیاتی می‌شود.

وی از فرمانداران، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تامین اجتماعی استان خواست: طی مدت یک هفته اطلاعات مربوط به شرکت‌های پیمانکاری فعال استان را در اختیار امور اقتصادی و دارایی قرار دهد تا با پیگیری علاوه بر انتقال گردش مالی این شرکت‌ها در استان، درآمد مالیاتی و مالیات بر ارزش افزوده آنها به واسطه الزام به خرید از استان، نصیب خود استان ایلام شود.

وی تاکید کرد: مسوولان شرکت‌ها باید از سوی امور اقتصادی و دارایی به استان دعوت شده و به پرداخت مالیات بر ارزش افزوده در استان ملزم شوند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.