استاندار لرستان: مشکلات مردم با پاسخگویی برخط مدیران برطرف می‌شود
14 مهر 1399 - 19:50
بازدید 152
6

 استاندار لرستان گفت: بسیاری از مشکلات مردم و جامعه در سیستم اداری با پاسخگویی برخط مدیران برطرف می‌شود. به گزارش گفتمان زاگرس:سید موسی خادمی در حاشیه برنامه طرح سامد (پاسخگویی برخط مدیران) اظهار داشت: یکی از ابتکارات و اقدامات بسیار خوب دولت در راستای عدم حضور فیزیکی مردم در ادارات، راه اندازی سامانه پاسخگویی تلفنی […]

پ
پ

 استاندار لرستان گفت: بسیاری از مشکلات مردم و جامعه در سیستم اداری با پاسخگویی برخط مدیران برطرف می‌شود.

به گزارش گفتمان زاگرس:سید موسی خادمی در حاشیه برنامه طرح سامد (پاسخگویی برخط مدیران) اظهار داشت: یکی از ابتکارات و اقدامات بسیار خوب دولت در راستای عدم حضور فیزیکی مردم در ادارات، راه اندازی سامانه پاسخگویی تلفنی به مردم است.

وی افزود: این موضوع در سراسر کشور و از جمله در استان لرستان مورد توجه قرار گرفته است و به خصوص در شرایط کنونی به صورت روشن تر و تخصصی تر مد نظر مدیران قرار گرفته است. 

وی ادامه داد: خوشبختانه در طول ایام سال در لرستان مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و همچنین مدیران استانداری با حضور در این طرح پاسخگوی مردم به صورت مستقیم هستند.

استاندار لرستان بیان کرد: امروز این افتخار را داشتیم که با حضور در این برنامه با تعدادی از هم استانی های عزیز در مورد مشکلات آنها صحبت کنیم. 

خادمی گفت: نوع مشکلات متفاوت بوده و بعضی از موارد مشکل قانونی دارند و بعضی ممکن است در اثر کم کاری دستگاه ها به وجود آمده باشند و صرف نظر از نوع مشکل همین که مردم این فرصت را پیدا می کنند تا مشکلات خود را مستقیماً با مسئولان مطرح کنند خود کاری ارزشمند است. 

وی ابراز امیدواری کرد که با انجام این فرآیند بخش قابل توجهی از مشکلات مردم که با آن مواجهند در سیستم اداری استان برطرف شود.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.