بررسی پرونده تخلف ۲۱۵ شرکت حمل و نقل کالا و مسافر در خوزستان
14 مهر 1399 - 20:02
بازدید 154
4

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان از رسیدگی به پرونده تخلف ۲۱۵ شرکت حمل‌و‌نقل کالا و مسافر استان طی ۶ ماه سال جاری خبر داد. به گزارش گفتمان زاگرس:غلامعباس بهرامی‌نیا، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان ضمن اشاره به بررسی ۲۱۵ پرونده تخلف شرکت‌های حمل‌ونقل جاده‌ای از ابتدای سال جاری تا کنون، اظهار کرد: از […]

پ
پ

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان از رسیدگی به پرونده تخلف ۲۱۵ شرکت حمل‌و‌نقل کالا و مسافر استان طی ۶ ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش گفتمان زاگرس:غلامعباس بهرامی‌نیا، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان ضمن اشاره به بررسی ۲۱۵ پرونده تخلف شرکت‌های حمل‌ونقل جاده‌ای از ابتدای سال جاری تا کنون، اظهار کرد: از این تعداد ۱۳۰ پرونده در حوزه کالا و ۸۵ پرونده در حوزه مسافر بودند.

وی افزود: در حوزه شرکت‌های حمل‌ونقل کالا، برای ۲۰ شرکت حکم تعطیلی، ۷۰ شرکت مشمول پرداخت جریمه نقدی، ۱۰ شرکت تذکر کتبی دریافت و ۱۰ شرکت نیز ملزم به رعایت ضوابط و تبرئه شدند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان بیان کرد: در حوزه شرکت‌های حمل‌و‌نقل مسافربری نیز ۲۰ شرکت تذکر کتبی دریافت، ۶۰ شرکت مشمول جریمه نقدی و پنج شرکت تبرئه شدند و طبق بررسی‌های صورت گرفته، هیچ شرکتی در این حوزه مشمول تعطیلی نشد.

وی افزود: عمده تخلف شرکت‌های حمل‌و‌نقل کالا، صدور بارنامه خارج از حوزه فعالیت و عدم پرداخت کرایه به رانندگان و عمده تخلف شرکت‌های حمل‌ونقل مسافر، صدور صورت وضعیت بدون کد رهگیری است.

وی افزود: این اداره کل ضوابط تأسیس و بهره‌برداری از شرکت‌های حمل‌ونقل بین شهری را ابلاغ کرده و همه شرکت‌های حمل‌ونقل خوزستان ملزم به اجرای این ضوابط هستند.

بهرامی‌نیا گفت: طبق این ضوابط در صورت توقف فعالیت‌های حمل‌ونقل این شرکت‌ها، پروانه فعالیت آنها توسط این اداره بررسی و در صورت تخلف لغو می‌شود.

فارس

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.