طرح آموزش رایگان پیش‌دبستانی در لرستان اجرا می‌شود
15 مهر 1399 - 13:55
بازدید 113
3

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش لرستان گفت: طرح آموزش مجازی نوآموزان پیش‌دبستانی استان از ۱۹ مهرماه جاری به صورت رایگان اجرا می شود. به گزارش گفتمان زاگرس:رقیه معتمدی بیان کرد: باتوجه به اینکه  آموزش پیش دبستانی یک فرصت طلایی است که امکان آماده سازی کودکان را برای فراگیری سطوح بالاتر تسهیل می کند طرح ملی پوشش سراسری نوآموزان […]

پ
پ

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش لرستان گفت: طرح آموزش مجازی نوآموزان پیش‌دبستانی استان از ۱۹ مهرماه جاری به صورت رایگان اجرا می شود.

به گزارش گفتمان زاگرس:رقیه معتمدی بیان کرد: باتوجه به اینکه  آموزش پیش دبستانی یک فرصت طلایی است که امکان آماده سازی کودکان را برای فراگیری سطوح بالاتر تسهیل می کند طرح ملی پوشش سراسری نوآموزان استان و آموزش مجازی رایگان آنها از ۱۹ مهرماه جاری آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه آموزش پیش دبستانی یک دوره رسمی است افزود: تعداد ثبت نام نوآموزان پیش دبستانی استان امسال کاهش یافته است.

معتمدی اظهار داشت: ۳۰ هزار نوآموز لرستانی امسال تحت آموزش پیش دبستانی قرار می گیرند که تاکنون ۱۵ هزار و ۶۷۷ نفریعنی حدود ۵۰ درصد در سامانه ثبت نام کرده اند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش لرستان گفت: هرچند اولویت برگزاری دوره های آموزش پیش دبستانی حضوری است اما بر اساس ابلاغ ملی پوشش سراسری نوآموزان، این طرح برای نوآموزانی که تاکنون در هیچ مرکز دولتی و غیردولتی ثبت نام نکرده اند به صورت رایگان و مجازی اجرا خواهد شد.

معتمدی ادامه داد: آموزش این نوآموزان از طریق شبکه شاد و برنامه تلویزیونی انجام و تلاش می شود که علاوه بر این، امکان ارائه برنامه های مربوط از طریق شبکه صدا و سیمای مرکز استان نیز فراهم شود و نوآموزانی که به شبکه شاد و یا آموزش های تلویزیونی دسترسی نداشته باشند از طریق کتاب و درسنامه تحت پوشش قرار می گیرند.

وی افزود: همچنین طرح “والد مربی” جهت آموزش های لازم برای والدین نوآموزان پیش دبستانی استان نیز اجرا خواهد شد.

۳۶۰ هزار دانش آموز در پنج هزار و ۳۰۰ آموزشگاه استان تحصیل می کنند.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.