کشف کالای قاچاق در محور دیلم به گچساران/ توقیف ۱۱ خودرو
15 مهر 1399 - 14:05
بازدید 94
3

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از کشف کالاهای قاچاق از ۱۱ دستگاه خودرو در محور دیلم به گچساران خبر داد. به گزارش گفتمان زاگرس:کیقباد مصطفایی در گفتگو با خبرنگاران، افزود: طی ایست و بازرسی، کالاهای قاچاق به ارزش شش میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال از ۱۱ دستگاه خودرو در محور دیلم به گچساران توسط پاسگاه […]

پ
پ

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از کشف کالاهای قاچاق از ۱۱ دستگاه خودرو در محور دیلم به گچساران خبر داد.

به گزارش گفتمان زاگرس:کیقباد مصطفایی در گفتگو با خبرنگاران، افزود: طی ایست و بازرسی، کالاهای قاچاق به ارزش شش میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال از ۱۱ دستگاه خودرو در محور دیلم به گچساران توسط پاسگاه انتظامی آب شیرین شهرستان گچساران کشف شد.

مصطفایی تصریح کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پاسگاه آب شیرین شهرستان گچساران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در محور دیلم به گچساران، ایست و بازرسی دایر کردند.

مصطفایی خاطرنشان کرد: مأموران حین انجام ایست و بازرسی به ۱۱ دستگاه خودرو شامل ۲ دستگاه وانت پراید، ۲ دستگاه وانت نیسان، ۲ دستگاه وانت پیکان، ۴ دستگاه سواری پراید و۱ دستگاه خودرو و۴۰۵ مشکوک شده و آنها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان گفت: مأموران در بازرسی از این خودروها ۷ دستگاه یخچال فریزر دو قلو، ۳ عدد کولرگازی، شش عدد ماشین لباسشویی اتوماتیک، ۱۵۰۰ عدد انواع نوشیدنی خارجی، ۶۰ دستگاه انواع لوازم خانگی و ۴۷۸ ثوب کاپشن قاچاق به ارزش بیش از ۶ میلیارد و ششصد میلیون ریال فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی کشف و ضبط کردند.

مصطفایی قاچاق را از تهدیدهای مهم تولید و اشتغال ملی دانست و اظهار کرد: نیروی انتظامی قاطعانه با قاچاقچیان کالا و ارز برخورد می‌کند.

وی در پایان و با اشاره به خودروهای توقیفی این ایست و بازرسی، افزود: در همین راستا ۱۱ نفر قاچاقچی دستگیر و به مرجع قضائی تحویل و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شد.

مهر

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.