استاندار چهارمحال و بختیاری:اسناد اعتباری پیمانکاران پروژه‌ها نقد ‌شود
15 مهر 1399 - 14:10
بازدید 167
2

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید به پرداخت به موقع مطالبات پیمانکاران گفت: اسناد اعتباری مرتبط با پیمانکاران پروژه‌هایی که عملیات اجرایی آن به پایان رسیده است،از سوی دستگاه‌های اجرایی سریع‌تر نقد و پرداخت شود. و پرداخت شود. به گزارش گفتمان زاگرس:اقبال عباسی در حاشیه دومین روز بازدید میدانی از طرح‌های مهم چهارمحال و بختیاری […]

پ
پ

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید به پرداخت به موقع مطالبات پیمانکاران گفت: اسناد اعتباری مرتبط با پیمانکاران پروژه‌هایی که عملیات اجرایی آن به پایان رسیده است،از سوی دستگاه‌های اجرایی سریع‌تر نقد و پرداخت شود.

و پرداخت شود.

به گزارش گفتمان زاگرس:اقبال عباسی در حاشیه دومین روز بازدید میدانی از طرح‌های مهم چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: سررسید و نقد شدن اسناد اعتباری طرح‌ها و پروژه‌هایی که به پایان رسیده است، نباید چند سال ‌طول بکشد.
وی افزود: قرار بود اعتبار مورد نیاز برای اجرای چهار خطه جاده شلمزار به گهرو در شهرستان کیار از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تامین شود.
عباسی، مشخص بودن منابع تامین اعتبار قراردادهای مربوط به طرح‌های مختلف را ضروری اعلام و تصریح کرد: چهار خطه جاده شلمزار به گهرو از سوی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری آغاز شده و باید ادامه یابد در غیر این‌ صورت، گزارش آن به مقامات ملی گزارش داده می‌شود.
وی با انتقاد از مسوولان اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری یادآور شد: وقتی اعتبار و پولی در میان نبوده، باید با پیمانکار قرارداد بسته نمی‌شد.
عباسی اظهار داشت: باید پس از ارائه طرح زیرگذر چهار خطه شلمزار به گهرو شهرستان کیار، اعتبار لازم را از مسوولان ملی پیگیری کرد.
مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: در یک ماه و نیم گذشته و از ابتدای عملیات اجرایی ساخت جاده شهرکرد به شلمزار تاکنون پیشرفت فیزیکی این طرح به ۲۰ درصد رسیده است.
حسین‌علی مقصودی تاکید کرد: در این مدت چهار هزار و ۵۰۰ متر از مسیر ۱۳ کیلومتری سه‌راهی شمس‌آباد شهرستان شهرکرد تا امیرآباد شهرستان کیار آماده آسفالت شده است.
مقصودی تصریح کرد: در این مسیر فقط محدوده روستای شمس‌آباد شهرستان شهرکرد آزادسازی نشده است.
وی یادآور شد: براساس پیش‌بینی‌های انجام شده، می‌توان ۵۰ تا ۶۰ درصد جاده شهرکرد به شلمزار را تا یک‌سال آینده بهره‌برداری کرد. استاندار، تعدادی از مسوولان دستگاه‌های اجرایی و نمایندگان مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی از روند اجرایی ساخت جاده شهرکرد به شلمزار، احداث چهار خطه شلمزار به گهرو و حفر تونل زِره دیدن کردند.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.