خسارت زلزله اخیر چهارمحال و بختیاری ۳۰۰ میلیارد ریال اعلام شد
16 مهر 1399 - 17:59
بازدید 83
3

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به بررسی میدانی از خسارت اخیر زلزله گفت: خسارت زلزله اخیر این استان ۳۰۰ میلیارد ریال برآورد و اعلام شد. به گزارش گفتمان زاگرس:مرتضی زمان‌پور تأکید کرد: این میزان خسارت به‌دنبال زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴.۷ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) در روز سه‌شنبه […]

پ
پ

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به بررسی میدانی از خسارت اخیر زلزله گفت: خسارت زلزله اخیر این استان ۳۰۰ میلیارد ریال برآورد و اعلام شد.

به گزارش گفتمان زاگرس:مرتضی زمان‌پور تأکید کرد: این میزان خسارت به‌دنبال زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴.۷ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) در روز سه‌شنبه هشتم مهرماه سال‌جاری در آلونی مرکز شهرستان خانمیرزا وارد شده است.

وی افزود: این خسارت‌ها شامل ترک‌خوردگی دیوار خانه‌های مسکونی، مدرسه‌ها و ساختمان دستگاه‌های اجرایی و همچنین زیرساخت‌های شهرستان‌های بروجن، لردگان و خانمیرزا بوده است.

زمان‌پور تصریح کرد: این میزان خسارت از سوی کارشناسان ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران چهارمحال و بختیاری برآورد و اعلام شد.

شهرستان خانمیرزا در ۱۶۰ کیلومتری و بخش گندمان از توابع شهرستان بروجن در ۸۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.