معاون وزیر صنعت: ۷۶۷ واحد صنعتی تعطیل کشور به چرخه تولید بازگشت
16 مهر 1399 - 18:11
بازدید 80
4

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: از ابتدای امسال تاکنون۷۶۷ واحد صنعتی تعطیل در استان‌های مختلف کشور به چرخه تولید بازگشته است. به گزارش گفتمان زاگرس:محسن صالحی‌نیا اظهار داشت: بازگشت یک هزار و ۵۰۰ واحد تعطیل صنعتی در سراسر کشور به چرخه تولید با استفاده از ظرفیت ستاد تسهیل و رفع موانع […]

پ
پ

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: از ابتدای امسال تاکنون۷۶۷ واحد صنعتی تعطیل در استان‌های مختلف کشور به چرخه تولید بازگشته است.

به گزارش گفتمان زاگرس:محسن صالحی‌نیا اظهار داشت: بازگشت یک هزار و ۵۰۰ واحد تعطیل صنعتی در سراسر کشور به چرخه تولید با استفاده از ظرفیت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان‌ها در دستور کار بوده که تاکنون ۷۶۷ مورد محقق شده است.

وی با تاکید بر اینکه یکی از مهمترین دغدغه‌های دولت و وزارت صمت رونق تولید و ایجاد اشتغال است، عنوان کرد: البته ناگفته نماند که از ابتدای امسال تاکنون ۲۶۵ واحد نیز غیر فعال شده است.

بیشتر بخوانید

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: راه اندازی ۲۵ واحد صنعتی راکد مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کهگیلویه و بویراحمد در دستور کار بوده که تاکنون ۱۲ مورد محقق شده است.

صالحی بیان کرد: اختصاص اعتبار در قالب کمک‌های بلاعوض برای تامین زیرساخت مورد نیاز شهرک‌ها و هدف گذاری بازگشت به چرخه تولید واحدهای تعطیل از ۲۵ واحد به ۳۲ را در دستور کار قرار می‌دهیم.

تسنیم

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.