فرماندار: دانش آموزان شهرستان کارون از آموزش مجازی محروم‌اند
17 مهر 1399 - 16:20
بازدید 107
3

فرماندارشهرستان کارون گفت: دانش آموزان مناطق محروم شهرستان کارون به دلیل نداشتن گوشی هوشمند در این شرایط کرونایی به مدرسه می روند و از آموزش مجازی محروم اند. به گزارش گفتمان زاگرس: معصومه خنفری در نشست شورای آموزش وپرورش خوزستان افزود: در این شرایط کرونایی که کلاس هابه صورت مجازی برگزار می شوند دانش آموزان مناطق […]

پ
پ

فرماندارشهرستان کارون گفت: دانش آموزان مناطق محروم شهرستان کارون به دلیل نداشتن گوشی هوشمند در این شرایط کرونایی به مدرسه می روند و از آموزش مجازی محروم اند.

به گزارش گفتمان زاگرس: معصومه خنفری در نشست شورای آموزش وپرورش خوزستان افزود: در این شرایط کرونایی که کلاس هابه صورت مجازی برگزار می شوند دانش آموزان مناطق محروم شهرستان کارون به دلیل نداشتن گوشی هوشمند و یا تبلت و محروم بودن از آموزش مجازی و شبکه شاد به مدرسه می روند و حضور دانش آموزان در اغلب مدارس این شهرستان به صورت ۱۰۰ درصدی است.

وی گفت: شبکه شاد به اندروید بالا نیاز دارند ونیاز با گوشی پیشرفته است وخانواده های کم بضاعت این شهرستان توان خرید این نوع گوشی را ندارند و این موضوع تبدیل به یک چالش دراین شهرستان شده است.

خنفری گفت: در شهرستان کارون شرکت های نفت وگاز فعالیت می کنند با این وجود بسیاری از روستاهای این شهرستان فاقد مدرسه هستند، تنها تهیه لوازم التحریر از سوی این شرکت ها به عنوان عمل به مسوولیت اجتماعی نیست . این شرکت ها باید برای ساخت مدرسه در این شهرستان کمک کنند.

فرماندار شهرستان کارون ادامه داد: کارون شهرستانی بسیار ضعیف و فقیر است و شرکت هایی که دراین منطقه هستند باید در کنار بهره مندی از منابع این شهرستان باید به آن کمک کنند.

خنفری افزود: در شهرستان کارون نیاز به تاسیس هنرستان کشاورزی است و در سال ۹۷ در شورای آموزش و پرورش استان تاسیس این هنرستان مصوب شد اماهیچ اقدامی برای ساخت آن انجام نگرفت.

در ادامه این نشست امام جمعه شهرستان کارون گفت: وقتی نقشه راه نباشد نمی توان به درستی تصمیم گرفت که برای رفع مشکلات چکار کرد.

حجت الاسلام قاسم خضیراوی اظهار داشت: در شهرستان کارون با کمبود مدرسه دخترانه مواجه هستیم و بسیاری از دختران این منطقه به دلیل کمبود مدرسه ترک تحصیل می کنند.

کارون که پیش از این از توابع شهرستان اهواز بود با مصوبه هیات دولت در بهمن ۱۳۹۱ از این شهرستان جدا و مستقل شد.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.