۲۸۰دستگاه اتوبوس و تاکسی به‌دلیل عدم استفاده راننده از ماسک در کرمانشاه توقیف شد
18 مهر 1399 - 8:07
بازدید 181
3

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل شهری کرمانشاه گفت: بیش از ۲۸۰ تاکسی و اتوبوس در کرمانشاه به‌دلیل عدم استفاده رانندگان از ماسک و رعایت‌نکردن پروتکل‌های بهداشتی توقیف شد. به گزارش گفتمان زاگرس:سجاد سلیمانی اظهار داشت: براساس مصوبات ستاد مقابله با کرونا هرگونه فعالیت رانندگان بدون ماسک ممنوع شده است. وی عنوان کرد: تاکنون ۲۶۹ دستگاه تاکسی و […]

پ
پ

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل شهری کرمانشاه گفت: بیش از ۲۸۰ تاکسی و اتوبوس در کرمانشاه به‌دلیل عدم استفاده رانندگان از ماسک و رعایت‌نکردن پروتکل‌های بهداشتی توقیف شد.

به گزارش گفتمان زاگرس:سجاد سلیمانی اظهار داشت: براساس مصوبات ستاد مقابله با کرونا هرگونه فعالیت رانندگان بدون ماسک ممنوع شده است.

وی عنوان کرد: تاکنون ۲۶۹ دستگاه تاکسی و ۱۵ دستگاه اتوبوس به دلیل عدم استفاده راننده از ماسک توقیف شده است.

سلیمانی گفت: با توجه به اینکه براساس آمار موج سوم از موج اول و دوم خطرناک‌تر است نظارت بر فعالیت ناوگان حمل و نقل تشدید می‌شود.

بیشتر بخوانید

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهری کرمانشاه افزود: با وجود اینکه در تمام کشور برای این مورد رویکرد ارشادی مدنظر قرار گرفته اما در کرمانشاه خودروی رانندگان بدون ماسک توقیف می‌شود.

وی بیان کرد: علاوه بر توقیف و ارجاع پرونده به کمیته انضباطی جهت لغو پروانه، از هفته آینده رانندگان بدون ماسک ناوگان حمل و نقل عمومی جریمه نقدی می‌شوند.

سلیمانی با اشاره به اینکه تعدادی از رانندگان هنوز کرونا را جدی نگرفته‌اند گفت: مسافران نیز باید هنگام ورود به ناوگان حتما از ماسک استفاده کنند.

تسنیم

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.