مشکلات کانون بازنشستگان ارتش را پیگیری خواهم کرد
19 مهر 1399 - 12:24
بازدید 154
5

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: ما نمایندگان عهد کردیم با کسی تعارفی نداشته و حداقل صدای مظلومیت استان را به گوش همه برسانیم. به گزارش گفتمان زاگرس:نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: ما نمایندگان عهد کردیم با کسی تعارفی نداشته و حداقل صدای مظلومیت استان را […]

پ
پ

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: ما نمایندگان عهد کردیم با کسی تعارفی نداشته و حداقل صدای مظلومیت استان را به گوش همه برسانیم.

به گزارش گفتمان زاگرس:نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: ما نمایندگان عهد کردیم با کسی تعارفی نداشته و حداقل صدای مظلومیت استان را به گوش همه برسانیم.

مرتضی محمودوند، امروز ۱۹ مهر،در دیدار با رئیس کانون بازنشستگان ارتش در لرستان، اظهار کرد: روح برادری در این مکان دیده می‌شود.

وی با بیان اینکه طبق آمارهای رسمی لرستان در امر بیکاری و فلاکت رتبه اول کشور را دارد، عنوان کرد: عهد کردیم برای مظلومیت ملت ایران و لرستان تلاش کنیم.

محمودوند تأکید کرد: ما نمایندگان عهد کردیم با کسی تعارفی نداشته و حداقل صدای مظلومیت استان را به گوش همه برسانیم.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در دوران جنگ تحمیلی بارها مجروح شدم که بازگشتم به دنیا فقط دست خدا بود که امروز توفیق داشته باشم در خانه ملت از مردم دفاع کنم.

وی تاکید کرد: مظلومیت ارتش را هم در کمیسیون، هیئت رئیسه و صحن علنی مجلس مطرح می‌کنم.

محمودوند افزود: برای حل مشکلات کانون بازنشستگان ارتش در لرستان هماهنگی‌های لازم را با ارگان‌های مربوطه انجام می‌دهیم.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.