رسیدگی به افزایش دلار و رکود بورس جزو اولویت‌های مجلس است
19 مهر 1399 - 12:33
بازدید 190
8

به گزارش گفتمان زاگرس: احمد راستینه در حاشیه رونمایی از سایت سامان گفت: درحال حاضر سیاست مجلس شورای اسلامی تعامل و همکاری با مجموعه دولت و پاسخ‌گو کردن آن‌ها در برابر ضعف‌ها و کاستی‌های جامعه است. نماینده حوزه انتخابی شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بسیاری از مشکلات مردم از جمله اشتغال […]

پ
پ

به گزارش گفتمان زاگرس: احمد راستینه در حاشیه رونمایی از سایت سامان گفت: درحال حاضر سیاست مجلس شورای اسلامی تعامل و همکاری با مجموعه دولت و پاسخ‌گو کردن آن‌ها در برابر ضعف‌ها و کاستی‌های جامعه است.

نماینده حوزه انتخابی شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بسیاری از مشکلات مردم از جمله اشتغال جوانان با اعتبارات دولتی حل نخواهد شد و نیازمند نوآوری و تلاش مردم است که در همین راستا شورا‌های تعالی پیشرفت در حال ایجاد است که به طور دقیق ظرفیت‌های هر منطقه را شناسایی و وظایف دستگاه‌ها برای رفع مشکلات و استفاده از ظرفیت‌ها را مشخص کند.

راستینه در خصوص اقدامات انجام شده‌ این دوره مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش سرسام‌آور قیمت دلار، ریزش بورس و مشکل مسکن از جمله مباحثی بود که مجلس در اولویت فعالیت خود قرار داده است.

وی تصریح کرد: طرح ۲ فوریتی برای جلوگیری از افزایش قیمت ارز و مدیریت آن در مجلس مصوب شد که دولت از آبان ماه موظف به اجرای این طرح است همچنین در زمینه جلوگیری از رکود بورس و متضرر شدن مردم نیز طرح دوفوریتی دیگری تصویب شد.

نماینده حوزه انتخابی شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: عمده مشکل مسکن کشور از سوی مدیریتی بود که در شرایطی که مردم و جوانان نیاز به مسکن دارند افتخارش نساختن یک واحد مسکونی بود.

وی بیان داشت: تمام اراضی دولتی که در شهرها بلا استفاده‌اند لازم شد به مسکن و شهرسازی واگذار و این سازمان اقدام به احداث مساکن جوانان کند.

راستینه اظهار داشت: از جمله اقدامات مهمی که در کمیسیون فرهنگی مجلس پیگیری می‌شود آماده‌سازی طرح تحول جمعیت و تعالی خانواده می‌باشد که وظایف همه دستگاه‌ها در زمینه خانواده به طور دقیق مشخص شده و موضوعاتی از جمله بازنشستگی زنان خانه‌دار و موارد مهمی که مطالبات عمده مردم است در ۷۰ ماده پیگیری می‌شود.

وی تاکید کرد: بازدید‌های میدانی، پرس‌وجو از وزرا، پیگیری رفع مشکلات طرح‌های استانی در تهران و همکاری با سایر ارگان‌ها از جمله دیگر فعالیت‌های مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری بوده است.

فارس

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.