لغو تمام رویدادهای ورزشی در کرمانشاه/ تداوم تعطیلی استخرها
19 مهر 1399 - 16:52
بازدید 84
4

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از لغو تمام رویدادهای ورزشی در کلیه رشته‌های ورزشی به دلیل گسترده تر شدن شیوع بیماری کرونا در کرمانشاه خبر داد. به گزارش گفتمان زلگرس:جلال عزیزی با اشاره به تشدید شیوع بیماری کرونا در استان، اظهار کرد: براین اساس و به منظور پیشگیری از […]

پ
پ

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از لغو تمام رویدادهای ورزشی در کلیه رشته‌های ورزشی به دلیل گسترده تر شدن شیوع بیماری کرونا در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش گفتمان زلگرس:جلال عزیزی با اشاره به تشدید شیوع بیماری کرونا در استان، اظهار کرد: براین اساس و به منظور پیشگیری از گسترده تر شدن شیوع این بیماری تا اطلاع ثانوی تمام رویدادها و رقابت‌های ورزشی در کلیه رشته‌های ورزشی در کرمانشاه لغو شد.

وی با بیان اینکه در این مدت سمینار و کلاس‌های آموزشی و بازآموزی رشته‌های مختلف هم تعطیل است، تصریح کرد: همچنین فعالیت رشته‌های ورزشی پربرخورد در کرمانشاه کماکان ممنوع خواهند بود و اردوی قهرمانان ورزشی این رشته‌ها هم در این مدت برگزار نمی‌شود.

معاون ورزش و جوانان استان کرمانشاه با تاکید بر تداوم تعطیلی استخرها در استان، عنوان کرد: باشگاه‌های بدنسازی هم در این مدت می‌توانند با نصف ظرفیت به فعالیت خود ادامه دهند.

وی افزود: رشته‌های ورزشی انفرادی نیز با حداقل حضور نفرات و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند فعالیت داشته باشند.

عزیزی در ادامه از افزایش تشدید نظارت بر باشگاه‌های ورزشی در این مدت هم خبرداد و گفت:  دراین راستا، سه گروه نظارتی با حضور نماینده مرکز بهداشت استان، هیات پزشکی ورزشی و بازرسانی از اداره کل ورزش و جوانان تشکیل داده‌ایم تا بصورت مستمر از باشگاه‌های ورزشی بازدید داشته باشند.

وی تاکید کرد: درصورتی که باشگاه ورزشی تخلفی در رعایت پروتکل‌های بهداشتی داشته باشد، مطابق دستورالعمل‌ها با آن برخورد و پلمب خواهد شد.

ایسنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.