استاندار: ارائه خدمات به ناقضان پروتکل‌های بهداشتی در لرستان ممنوع است
20 مهر 1399 - 11:30
بازدید 167
5

استاندار لرستان گفت: رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی در اماکن عمومی ضرورت دارد و ارائه خدمات در دستگاه‌های اجرایی به افراد ناقض ممنوع است. به گزارش گفتمان زاگرس:از روابط عمومی استانداری لرستان سید موسی خادمی با اشاره به وضعیت حاد و فوق العاده استان از نظر صعود نمودار ابتلا به بیماری و افزایش آمار مرگ و میر […]

پ
پ

استاندار لرستان گفت: رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی در اماکن عمومی ضرورت دارد و ارائه خدمات در دستگاه‌های اجرایی به افراد ناقض ممنوع است.

به گزارش گفتمان زاگرس:از روابط عمومی استانداری لرستان سید موسی خادمی با اشاره به وضعیت حاد و فوق العاده استان از نظر صعود نمودار ابتلا به بیماری و افزایش آمار مرگ و میر در استان لرستان افزود: باید همه دستگاه‌های اجرایی به کمک مردم بیایند و مردم نیز با امر به معروف و نهی از منکر با افراد خاصی برخورد کنند. 

وی بیان کرد :ارائه هر گونه خدمات دولتی از طرف دستگاه‌های اجرایی به افرادی که به فکر سلامت مردم نیستند و پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند، ممنوع است و مدیران ادارات و حراست دستگاهها ضامن اجرای این موارد هستند. 

وی افزود: مدیران باید زیر مجموعه خود را کنترل کنند و در این خصوص(رعایت پروتکل های بهداشتی) مسئولیت مستقیم متوجه آنهاست. 

 خادمی ضمن استناد به گزارش دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه حدود ۳۰ درصد مرگ و میرها مربوط به افراد جوان است گفت: با تغییرات جدیدی که ویروس کرونا پیدا کرده است اگر عضوی از خانواده مبتلا شود به دلیل افزایش سرعت انتقال ،بیماری به تمامی اعضای خانواده سرایت می کند و حتی کودکان و افراد بدون بیماری زمینه ای در معرض خطر جدی  بیماری کرونا هستند و متاسفانه نه دارویی تا کنون برای آن کشف شده و نه واکسن تایید شده ای به بازار آمده است. 

استاندار لرستان در پایان از مردم با فرهنگ لرستان خواست تا در این زمینه همچون گذشته با فرهنگ والای خود نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی اقدام کنند تا بتوانیم با عبور از این مرحله زنجیره انتقال را قطع کنیم.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.