استاندار کردستان: مدیران اجرایی باید از بخش خصوصی حمایت کنند
20 مهر 1399 - 16:05
بازدید 182
5

 معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: مشکلات قطعه دوم کمربندی غربی شهر مریوان حل حل شده و ساخت آن بزودی آغاز می‌شود. به گزارش گفتمان زاگرس:علی نبیان در نشست با استاندار کردستان و برخی مسوولین استان کردستان اظهار داشت: با توجه به اهمیت تکمیل کمربندی شهر مریوان با هدف […]

پ
پ

 معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: مشکلات قطعه دوم کمربندی غربی شهر مریوان حل حل شده و ساخت آن بزودی آغاز می‌شود.

به گزارش گفتمان زاگرس:علی نبیان در نشست با استاندار کردستان و برخی مسوولین استان کردستان اظهار داشت: با توجه به اهمیت تکمیل کمربندی شهر مریوان با هدف عدم عبور خودروهای سنگین از داخل شهر، زمین‌های معترضین هم خریداری می‌شود.  
وی با بیان اینکه استاندار کردستان تاکید بر تسریع در اجرای این پروژه دارد، اضافه کرد: وزارات راه و شهرسازی هم آماده است همکاری کامل برای تسریع در اجرای قطعه دوم این کمربندی به طول یک هزار و ٣٠٠ متر را داشته باشد.  
استاندار کردستان هم در این نشست گفت: ایجاد کمربندی شهر مریوان اهمیت خاصی دارد و امنیت جانی مردم با خروج خودروهای سنگین بیشتر تامین خواهد شد البته با کسانی که بدون داشتن سند مدعی تملک زمین‌هایی مسیر اجرای طرح هستند، مطابق قانون و قاطعانه برخورد می‌شود.  
بهمن مرادنیا با بیان اینکه باید با مشخص کردن زمان اجرای طرح قطعه دوم کمربندی و تسریع در اجرای آن فرصت از فرصت‌طلبان گرفته شود، در رابطه با مشکلی که برای انتقال زمین‌هایی که قرار بود از مسکن و شهرسازی کردستان به شهرداری سنندج انتقال داده شود، پیش آمده اظهار داشت: باید راهکار قانونی مشخصی برای این کار بسرعت پیدا شود چون مردم از سختگیری‌ها متضرر خواهند شد.  
استاندار کردستان با بیان اینکه در امور و انجام کارهای اداری مردم باید دیده و در اولویت قرار گیرند، ضمن انتقاد از عدم همکاری برخی کارشناسان افزود: کارشناسان باید برای مردم حاضر به ریسک هم باشند در غیر این صورت نباید مسوولیت می‌پذیرفتند.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.