بانک‌های لرستان مانعی بر سر راه سرمایه‌گذاران نباشند
20 مهر 1399 - 18:50
بازدید 191
3

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری از مشکلات فعلی نتیجه عملکرد و نوع نگاه برخی نمایندگان در گذشته است. به گزارش گفتمان زاگرس:مرتضی محمودوند در دیدار با محمود ثمینی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان که ۱۹ مهرماه صورت گرفت، با اشاره به اینکه باید سند توسعه استان تدوین […]

پ
پ

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری از مشکلات فعلی نتیجه عملکرد و نوع نگاه برخی نمایندگان در گذشته است.

به گزارش گفتمان زاگرس:مرتضی محمودوند در دیدار با محمود ثمینی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان که ۱۹ مهرماه صورت گرفت، با اشاره به اینکه باید سند توسعه استان تدوین شده و در راستای رفع مشکلات این استان همه مسئولان با همفکری و اتحاد قدم برداریم، اظهار کرد: لرستان با تمام ظرفیت‌های خدادادی که دارد متأسفانه امروز با مشکلات فراوانی روبرو است.

وی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی در حوزه چشم‌انداز ۱۴۰۴ و سند توسعه استان می‌توان بخشی از این مشکلات را برطرف کرد.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس با بیان اینکه بسیاری از مشکلات استان لرستان به نوع نگاه نمایندگان مجلس برمی‌گردد، خاطرنشان کرد: متأسفانه درگذشته برخی نمایندگان تمام ذهن و فکرشان مشغول طایفه‌گرایی بوده و در طول چهار سال نمایندگی، طایفه‌گرایی را بر خدمت به مردم ترجیح داده‌اند.

محمودوند اضافه کرد: بیش از نود درصد مشکلاتی که استان لرستان را در برگرفته نتیجه عملکرد همین نمایندگان طایفه گراست.

وی از عدم همکاری برخی بانک‌های عامل لرستان به‌ویژه بانک ملت با سرمایه‌گذاران و سرمایه‌گذاری در این استان انتقاد کرد و افزود: بانک‌های استان باید با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی همکاری کنند نه اینکه مانع سرمایه‌گذاری آن‌ها در این استان باشند.

محمود ثمینی معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان نیز در این دیدار گفت: امروز مشکلات استان نسبت به قدمتش بیشتر بوده و در واقع باید گفت این استان به تناسب قدمت خود توسعه پیدا نکرده گرچه خدمات خوبی انجام شده اما دارای مشکلات فراوانی است.

وی اظهار کرد: سال گذشته در بدو ورود به استان لرستان ما به دنبال سند آمایش و توسعه استان لرستان و اصلاح آن بودیم که تمام محور کار مسئولین استان این سند باشد؛ ضرورت دارد که تمام مسئولان با اتحاد و انسجام در راستای رفع مشکلات استان قدم برداریم.

ایسنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.