بازسازی راه‌های مناطق سیل‌زده لرستان با تدبیر دولت پایان یافت
21 مهر 1399 - 12:07
بازدید 109
5

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: عملیات بازسازی و نوسازی راه‌های مناطق سیل زده در استان به اتمام رسیده و امروز با حضور رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور خدمات انجام شده افتتاح می‌شود. به گزارش گفتمان زاگرس:”عباس شرفی” اظهار داشت: مراسم افتتاح طرح ها و پروژه […]

پ
پ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: عملیات بازسازی و نوسازی راه‌های مناطق سیل زده در استان به اتمام رسیده و امروز با حضور رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور خدمات انجام شده افتتاح می‌شود.

به گزارش گفتمان زاگرس:”عباس شرفی” اظهار داشت: مراسم افتتاح طرح ها و پروژه های بهسازی و بازسازی مناطق سیل زده (سال۱۳۹۸) وزارت راه و شهرسازی (سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای) با حضور عبدل‌الهاشم حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در روستای دمرود معمولان برگزار می شود.

وی گفت: بهسازی و روکش آسفالت ۳۱۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی، بازسازی و احداث  ۱۱۸دستگاه پل بزرگ و کوچک (طول پلهای احداث شده یکهزارو ۴۵۰ متر)، ساماندهی و تنظیم بستر رودخانه کشکان به طول ۱۱کیلومتر و ساحل سازی و ایجاد شانه خاکی مسیر خرم آباد – پلدختر به طول ۲۲کیلومتر از جمله خدمات دولت پس از سیل در این استان است.

سیل فروردین ماه ۹۸ بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان به زیرساخت‌های استان لرستان برجای گذاشت که در حوزه راه میزان خسارت یکهزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعلام شده است.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.