سالیانه ۱میلیون اصله نهال در شهرستان دهلران تولید می شود
21 مهر 1399 - 16:10
بازدید 124
3

Mojtaba Kavar‏ ۱۱:۴۶ ‎(۶ ساعت پیش)‎ به من رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دهلران گفت :در شهرستان دهلران سه نهالستان گرمسیری، نیمه گرمسیری و سردسیری، وجود دارد که ظرفیت تولید نهال این نهالسانها یک میلون نهال در سال است. به گزارش گفتمان زاگرس:نصراله پارسه در گفتگو با خبرنگارما داشت : در راستای منویات مقام […]

پ
پ

Mojtaba Kavar‏ ۱۱:۴۶ ‎(۶ ساعت پیش)‎ به من رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دهلران گفت :در شهرستان دهلران سه نهالستان گرمسیری، نیمه گرمسیری و سردسیری، وجود دارد که ظرفیت تولید نهال این نهالسانها یک میلون نهال در سال است.

به گزارش گفتمان زاگرس:نصراله پارسه در گفتگو با خبرنگارما داشت : در راستای منویات مقام معظم رهبری در خصوص جهش تولید نهال در شهرستان دهلران از ۳۵۰هزار اصله در سال به یک میلیون اصله در سال رسیده است.

وی افزود : این شهرستان با وسعتی معادل حدود ۷ هزار کیلومتر مربع، بیش از ۸۵ درصد مساحت آن را عرصه‌های ملی تشکیل می‌دهد.

پارسه اظهار داشت : اصلاح هندسی نقشه های ثبتی و اجرای طرح کاداستر اراضی ملی و دولتی در شهرستان دهلران در حال اجرا است که تاکنون ۳۲۰هزار هکتار از ارضی ملی سند تک برگ در یافت کردیم ومابقی هم در دست اقدام است.

رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان دهلران افزود : طرح کاداستر یکی از اقدامات مهم ۹گانه اعلامی از سوی سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور در سال جاری است که در این خصوص با تعامل خوبی که بین منابع طبیعی و ثبت اسناد وجود دارد، فرآیند کاداستری شدن اراضی ملی از روند رو به رشدی در شهرستان برخوردار است وتا پایان سال جاری کاداستراراضی ملی در شهرستان دهلران به اتمام خواهد رسید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.