لزوم احداث راهدارخانه در معمولان؛ عوارض آزادراه برای مردم پلدختر حذف شود
21 مهر 1399 - 19:22
بازدید 123
4

نماینده مردم‌ پلدختر و معمولان در مجلس به لزوم احداث راهدارخانه در معمولان تاکید کرد و گفت: انتظار داریم وزارت راه و شهرسازی جهت حذف عوارض آزاد راه برای مردم پلدختر اقدام کند. به گزارش گفتمان زاگرس: سید حمیدرضا کاظمی در آیین بهره‌برداری از پروژه بهسازی و روکش آسفالت راه‌های اصلی، فرعی و روستایی مناطق سیل‌زده لرستان […]

پ
پ

نماینده مردم‌ پلدختر و معمولان در مجلس به لزوم احداث راهدارخانه در معمولان تاکید کرد و گفت: انتظار داریم وزارت راه و شهرسازی جهت حذف عوارض آزاد راه برای مردم پلدختر اقدام کند.

به گزارش گفتمان زاگرس: سید حمیدرضا کاظمی در آیین بهره‌برداری از پروژه بهسازی و روکش آسفالت راه‌های اصلی، فرعی و روستایی مناطق سیل‌زده لرستان که در روستای دمرود معمولان برگزار شد با بیان اینکه بیان‌ مشکلات به این معنا نیست که کار نشده است اظهار داشت:در شهرستان پلدختر پس از سیل اقدامات بسیاری خوبی در حوزه راهداری  انجام شده است و شاید در مقطعی ایجاد محل کار مسئولان استان، پلدختر و ایجاد راه ارتباطی این شهرستان بوده است.

وی افزود: ایجاد حدود ۵۷ کیلومتر  روکش آسفالت راه‌های روستایی، بهسازی۴۷کیلومتر بستر راه‌های روستایی، ۱۲ پل  تخریب شده با دهانه کمتر از ۱۲متر و ۵ پل با دهانه بیشتر از ۵ متر از جمله مطالبات مردم شهرستان پلدختر است.

بیشتر بخوانید

نماینده مردم‌ پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ضرورت احداث راهدارخانه معمولان، تکمیل دیوارهای حائل جاده به طول ۵ کیلومتر ، ایمنی و نصب تابلوها و تعریض جاده چولهول و دهلیز که از راه‌های اضطراری پلدختر به  خرم‌آباد و آزاد راه است از مطالبات مردم شهرستان‌های پلدختر و معمولان در حوزه راه است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه مردم پلدختر تنها ۲۰ کیلومتر وارد آزاد راه می‌شوند انتظار داریم  وزارت راه و شهرسازی جهت حذف عوارض آزاد راه برای مردم پلدختر اقدام کند.

کاظمی گفت: از وزارت راه و شهرسازی انتظار داریم اکیپ‌هایی از مجموع ماشین آلات راهسازی در اختیار شهرستان پلدختر و معمولان جهت استفاده در مواقع بحرانی  قرار دهد.

تسنیم

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.