کشاورزان کهگیلویه و بویراحمد محصولات خود را بیمه کنند
22 مهر 1399 - 12:29
بازدید 123
5

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به شرایط دمایی و سرمای فصل پاییز و به ویژه زمستان امسال کشاورزان نسبت به بیمه نمودن محصولات کشاورزی اقدام کنند. به گزارش گفتمان زاگرس:حسین کلانتری در نشست شورای مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: با توجه به پیش بینی های سازمان هواشناسی برای زمستان امسال، […]

پ
پ

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به شرایط دمایی و سرمای فصل پاییز و به ویژه زمستان امسال کشاورزان نسبت به بیمه نمودن محصولات کشاورزی اقدام کنند.

به گزارش گفتمان زاگرس:حسین کلانتری در نشست شورای مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: با توجه به پیش بینی های سازمان هواشناسی برای زمستان امسال، احتمال اینکه محصولات کشاورزی و باغی در معرض سرمازدگی قرار گیرد، وجود دارد.

وی به کشاورزان و باغداران استان توصیه کرد که هرچه سریع تر محصولاتشان را بیمه کنند تا از حمایت های دولت بهره مند شوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: پاییز و زمستان امسال به منظور پیشگیری از خسارت های احتمالی شرایط جوی باید تمامی دستگاه های امداد رسان و خدمات رسان آمادگی کامل داشته باشند.

کلانتری ابراز داشت: دستگاه های خدمات رسان باید خدمات پایدار به مردم استان ارایه دهند زیرا که قطع و وصل آب، برق،گاز و ..سبب نارضایتی مردم و بر هم زدن آرامش آن ها می شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: فرمانداری های استان در صورت لزوم نشست های لازم برای مدیریت و پیشگیری از حوادث احتمالی موجود (ویژه پاییز و زمستان امسال) برگزار و از ظرفیت دهیاری ها، شوراها، بخشداری ها استفاده شود.

وی تصریح کرد: امسال به سبب وجود بیماری کرونا متفاوت تر از سال های گذشته بوده و باید تلاش کنیم و همه پای کار آیند تا به بحران روبرو نشویم.

معاون عمرانی استاندار نیز گفت: با توجه به سرمای زودرس در آبان ‍ و آذر ماه امسال باید شرایطی فراهم شود تا کشاورزان ملزم به بیمه کردن محصولاتشان شوند.

عزیز فیلی افزود: دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان باید آمادگی کامل برای مواجهه با بحران ها را داشته باشند و خودروها و تجهیزات مورد نیاز خود را برای مقابله با هر گونه بحران نورد ارزیابی قرار دهند.

مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: معضل اساسی در شبکه آبرسانی شهر یاسوج وجود دارد.

فیض الله پاسره تاکید کرد: بر اساس آخرین برآورد ها ۷۰ میلیادر تومان اعتبار برای ایجاد زیرساخت های لازم در این شهر نیاز داریم تا دیگر مشکلی در این باره به وجود نیاید.

وی عنوان کرد: بارها شاهد شکستگی های وسیع و هدر رفت آب در این شهر به ویژه با سرد شدن هوا در پاییز و زمستان هستیم و برای رفع آن نیاز به سرمایه گذاری وسیع وجود دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استان نیز گفت: امسال ۸۰ مورد آتش سوزی در استان گزارش شد.

محمد محمدی افزود: تمامی دستگاه های اجرایی استان مشارکت بسیار مطلوبی برای مهار این آتش سوزی ها داشته اند.

وی ابراز داشت: آمار این آتش سوزی ها نسبت به سال گذشته بالا اما خسارت های کم تری در پی داشته است.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.