۱۲۲ روستای گیلانغرب از نعمت گاز برخوردار شد
22 مهر 1399 - 16:03
بازدید 276
3

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: عملیات گازرسانی به ۱۲۲ روستای این شهرستان با ۸۰ میلیارد تومان اعتبار انجام شده و ساکنان این روستاها اکنون از نعمت گاز خانگی برخوردار هستند. به گزارش گفتمان زاگرس:«سیروس شهبازی» روز سه‌شنبه در نشست بررسی گازرسانی به روستاهای شهرستان گیلانغرب افزود: عملیات گازرسانی به ۳۵ روستای شهرستان گیلانغرب پایان […]

پ
پ

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: عملیات گازرسانی به ۱۲۲ روستای این شهرستان با ۸۰ میلیارد تومان اعتبار انجام شده و ساکنان این روستاها اکنون از نعمت گاز خانگی برخوردار هستند.

به گزارش گفتمان زاگرس:«سیروس شهبازی» روز سه‌شنبه در نشست بررسی گازرسانی به روستاهای شهرستان گیلانغرب افزود: عملیات گازرسانی به ۳۵ روستای شهرستان گیلانغرب پایان یافته که گازرسانی به این روستاها در ۲ بخش مرکزی و «گواور» از توابع این شهرستان بوده که با هزینه ۴۵ میلیارد تومان انجام شده است.

وی اظهار داشت: هم اکنون ۷۰درصد روستاهای شهرستان گیلانغرب از نعمت گاز برخوردار شده‌اند و شهرستان گیلانغرب به عنوان یکی از ۲ شهرستان پیشرو در زمینه اجرای پروژه‌های گازرسانی در سطح استان کرمانشاه تا پایان امسال از میانگین کشوری جلو خواهد زد.

فرماندار گیلانغرب هم با اشاره به اینکه گازرسانی به ۲ روستای باقیمانده «تولک» و «زرور» در بخش گواور تا نیمه اول آبان ماه امسال انجام خواهد شد، گفت: کار گازرسانی به ۱۰ روستا در دهستان «ویژنان» نیز در مرحله تست بوده و تا ۱۰ روز آینده تزریق گاز انجام و این روستاها به علاوه ۱۰ در دهستان «دیره» نیز تا پیش از پایان سال گازدار خواهند شد.

«کوروش محمودیان» افزود: باتوجه به پیگیری‌های به عمل آمده روستاهای باقیمانده در بخش مرکزی نیز در حال طراحی و اقدام است و امیدواریم تا پایان سال بخش اعظم آن‌ها محقق شود.

اکنون ۱۲هزار و ۷۳۸ مشترک شهری و روستایی شهرستان گیلانغرب از نعمت گاز برخوردار هستند.

شهرستان گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار تن جمعیت و ۲۰۷ روستا دارد.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.