رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) به ایلام سفر می کند
23 مهر 1399 - 5:45
بازدید 142
4

رئیس کمیته امداد امام خمینی( ره) کشور، امروز چهارشنبه ۲۳ مهر ماه در سفری ۲ روزه به منظور افتتاح و کلنگ زنی طرح‌های عمرانی و مددکاری این نهاد در ایلام، به این استان سفر خواهد کرد. به گزارش گفتمان زاگرس:سید مرتضی بختیاری در سفری ۲ روزه به منظور افتتاح و کلنگ زنی طرح‌های عمرانی و […]

پ
پ


رئیس کمیته امداد امام خمینی( ره) کشور، امروز چهارشنبه ۲۳ مهر ماه در سفری ۲ روزه به منظور افتتاح و کلنگ زنی طرح‌های عمرانی و مددکاری این نهاد در ایلام، به این استان سفر خواهد کرد.

به گزارش گفتمان زاگرس:سید مرتضی بختیاری در سفری ۲ روزه به منظور افتتاح و کلنگ زنی طرح‌های عمرانی و مددکاری این نهاد در ایلام به این استان سفر خواهد کرد.

 افتتاح طرح ۱۱۵ واحدی مسکن مددجویان شهرستان دهلران، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، بازدید از منازل تعدادی از مددجویان، افتتاح چند واحد مسکونی مددجویی در سرابله و چرداول از مهمترین برنامه‌های سفر رئیس کمیته امداد کشور به این استان است. 

 افتتاح همزمان ۱۵ مرکز نیکوکاری، بازدید از طرح‌های اشتغالزایی موفق مددجویان و دیدار با چند مددجوی زیر پوشش از دیگر برنامه‌های سفر رئیس کمیته امداد کشور به این استان است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.