آماده واگذاری طرح‌های دولتی به بخش خصوصی هستیم
24 مهر 1399 - 16:00
بازدید 138
4

 رییس سازمان مدیریت برنامه ریزی کردستان گفت: آمادگی داریم هر پروژه دولتی که در هر مرحله باشد را با آسان‌ترین روش‌ها به بخش خصوصی واگذار می‌کنیم.  به گزارش گفتمان زاگرس:بهرام نصرالهی‌زاده عصر پنجشنبه در نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان قروه اظهار داشت: در این واگذاری‌ها به منظور تکمیل پروژه کاربری‌های لازم را به سرمایه‌گذار می‌دهیم و […]

پ
پ

 رییس سازمان مدیریت برنامه ریزی کردستان گفت: آمادگی داریم هر پروژه دولتی که در هر مرحله باشد را با آسان‌ترین روش‌ها به بخش خصوصی واگذار می‌کنیم. 

به گزارش گفتمان زاگرس:بهرام نصرالهی‌زاده عصر پنجشنبه در نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان قروه اظهار داشت: در این واگذاری‌ها به منظور تکمیل پروژه کاربری‌های لازم را به سرمایه‌گذار می‌دهیم و کمک بلاعوض هم به آنها می‌کنیم. 

وی با بیان اینکه پروژه را سرمایه‌گذار برای چندین سال بهره‌داری می‌کند اما در مالکیت دولت می‌ماند تاکید کرد: از فرماندار قروه می‌خواهم برای استخر سرپوشیده قروه یک سرمایه‌گذار پیدا کند.

نصرالهی زاده با بیان اینکه امروز در استان در بدترین شرایط مالی کشور بزرگترین پروژه‌های عمرانی را پیش می‌بریم یادآور شد: ۹۰۰ میلیارد تومان در خط آهن همدان سنندج در این دو سال هزینه می‌شود و تاکنون ۳۰ کیلومتر ریل گذاری شده است. 

نصرالهی‌زاده اضافه کرد: دومین فرودگاه استان در حال ساخت است و در سال‌ ۹۹ به جرگه استان‌هایی با دو فرودگاه می‌پیوندیم.

وی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های بخش بهداشت و درمان در کردستان در سطح مناسبی قرار دارد گفت: به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر  ۲۰۳ تخت در کشور وجود دارد اما در کردستان ۲۰۸ تخت برای این تعداد موجود است که از میانگین کشوری بالاتر است.

وی تاکید کرد: در گازرسانی استان کردستان در کشور استان اول و ۱۴ درصد از میانگین کشور بالاتر است.

رییس سازمان مدیریت برنامه ریزی کردستان با اشاره به اینکه جاده‌سازی در کردستان نسبت به نقاط مسطح کشور با هزینه‌های بالاتری انجام می‌شود اظهار داشت: ۶۰۰ میلیارد تومان برای جاده سنندج – مریوان هزینه شده است.

وی یادآور شد: مشکل جدی استان کردستان مسئله اول درآمد سرانه، اشتغال و بیکاری است بنابراین باید از منابع دولتی درست استفاده شده و از بخش خصوصی بهره برده شود که به تولید ثروت و ارتقای سطح معیشت بیانجامد.

نصرالهی‌زاده افزود: طرح‌های متعددی در استان وجود دارد، ایراد جدی به مدیران مترتب است که در آن واحد چندین طرح را آغاز می‌کنند. 

وی یادآور شد: ۸۱ هزار طرح ملی و استانی بر روی دست دولت مانده اسن بنابراین باید طرح‌ها و پروژه‌ها اولویت بندی شود تا بهره‌برداری به تاخیر نیافتد و یکی از فعالیت‌هایی که روستاییان را در روستا نگه می‌دارد دامداری است که به تقویت آن می‌پردازیم.

رییس سازمان مدیریت برنامه ریزی کردستان تاکید کرد: امروز محدودیت‌های بین‌المللی را علیه ما اجرا کردند و شرایطی وجود دارد که سختی زیادی را بر ملت ما تحمیل کرده بنابراین مدیران باید در شرایط سخت جوهر خود را نشان داده و گرهی از مشکلات مردم باز کرده و در جهت اعتلای کشور گام بردارند.

وی با بیان اینکه کشور ظرفیت‌های بسیار بزرگی دارد اگر علمی کار کنیم و منابع را درست به کار بریم افزود: همه موظفیم متناسب با شرایط روز بهترین استفاده را از امکانات موجود برده و کارها را پیش بریم.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.