عملیات پدافند غیرعامل باید متناسب با شرایط روز جامعه باشد
27 مهر 1399 - 17:07
بازدید 259
4

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان گفت: با توجه بروز چالش‌های مختلف در سطح جامعه برنامه‌ریزی برای ارتقای سطح پدافند غیرعامل باید شامل مسایل روز باشد.  به گزارش گفتمان زاگرس:محمد ابراهیم زارعی عصر یکشنبه در جلسه هماهنگی هفته پدافند غیر عامل اظهار داشت: برای ارتقای کمی و کیفی عملیات‌ها و برنامه‌های پدافند غیرعامل […]

پ
پ

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان گفت: با توجه بروز چالش‌های مختلف در سطح جامعه برنامه‌ریزی برای ارتقای سطح پدافند غیرعامل باید شامل مسایل روز باشد.

 به گزارش گفتمان زاگرس:محمد ابراهیم زارعی عصر یکشنبه در جلسه هماهنگی هفته پدافند غیر عامل اظهار داشت: برای ارتقای کمی و کیفی عملیات‌ها و برنامه‌های پدافند غیرعامل باید جدی تر از پیش به آن توجه شود چرا که این مساله برای کاهش آسیب‌ها و مخاطرات پیش رو است.

وی اضافه کرد: شناسایی و دسته بندی چالش‌ها و تهدیدها در برنامه ریزی برای عملیات‌های پدافند غیرعامل بسیار اهمیت دارد از این رو هر دستگاه باید بر روی موضوعات تخصصی در حوزه خود کار کرده تا بیشتر از گذشته به نتیجه مطلوب برسند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان گفت: همچنین لازم است به منظور رسیدن به نتیجه مطلوب اقدامات گذشته را آسیب شناسی کرده تا برنامه‌های انجام شده در راستای توسعه و ارتقای اهداف این تاکتیک انجام شود.

وی افزود: استفاده از ظرفیت های قانونی در اختیار دستگاه برای فرهنگ‌سازی و تقویت برنامه‌های پدافند غیرعامل انجام شود و اجرای مانورها و رزمایش‌ها نیز در برنامه ریزی‌ها از اهمیت خاصی برخوردار باشد.

هفته پدافند غیر عامل از از پنج تا ۱۲ آبان ماه برگزار می‌شود.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.