امنیت بسیار خوبی در استان مرزی کرمانشاه حاکم است
28 مهر 1399 - 6:22
بازدید 116
8

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: امنیت بسیار خوبی هم اکنون در استان مرزی کرمانشاه با تلاش و همراهی نهادهای اطلاعاتی، امنیتی، انتظامی و پلیس حاکم است. به گزارش گفتمان زاگرس:«شهریار حیدری» با تبریک هفته نیروی انتظامی به سبزقامتان نیروی انتظامی در سراسر کشور که در دفاع از امنیت […]

پ
پ

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: امنیت بسیار خوبی هم اکنون در استان مرزی کرمانشاه با تلاش و همراهی نهادهای اطلاعاتی، امنیتی، انتظامی و پلیس حاکم است.

به گزارش گفتمان زاگرس:«شهریار حیدری» با تبریک هفته نیروی انتظامی به سبزقامتان نیروی انتظامی در سراسر کشور که در دفاع از امنیت کشور شب و روز نمی‌شناسند، افزود: ملت ایران اسلامی قدردان زخمات تمام تلاشگرانی هستند که شبانه‌روز برای امنیت کشور تلاش می‌کنند.

وی اظهار داشت: خوشبختانه کرمانشاه با وجود آسیب‌های بالای اجتماعی که تاثیرگذار بر ناامنی است با تلاش نیروهای انتظامی، نظامی، ارتش، سپاه، بسیج، مرزبانی و اطلاعات، امنیت خوبی دارد.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: نهادهای، اطلاعاتی، امنیتی،  انتظامی و پلیس در استان کرمانشاه بسیار همراه و همصدا و همگرا هستند و این نقطه قوت است.

حیدری ادامه داد: کرمانشاه با وجود مرزی بودن و مولفه‌های اجتماعی اثرگذار بر مرزها و آسیب‌های اجتماعی بالا نسبت به سایر استان‌ها اما امنیت خوبی دارد.

او اضافه کرد:  هرگونه تحرک دشمن در پشت مرز، مرزها و داخل استان توسط نهادهای اطلاعاتی و امنیتی رصد می‌شود و این جای سپاسگزاری از تک تک افرادی است که در ایجاد امنیت نقش دارند.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با ۲ بخش کُردی و عربی نشین کشور عراق دارد.

قصرشیرین نیز در غرب کرمانشاه با بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت و ۱۸۶کیلومتر مرز با عراق دارد که در امتداد این مرزها ۲ مرز رسمی خسروی و پرویزخان فعال است.

هفته نیروی انتظامی امسال از ۲۷مهرماه آغاز و تا دوم آبان ادامه دارد.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.