وزیر جهاد کشاورزی بگوید چه اقدامی برای جلوگیری از زوال جنگل‌های زاگرس شده است؟
28 مهر 1399 - 18:25
بازدید 146
3

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر جهاد کشاورزی فردا با حضور در کمیسیون کشاورزی در خصوص سوال‌های اینجانب مبنی بر “علل حذف اعتبار اختصاص یافته به بیماری زوال بلوط” ، “اقدامات موثر این وزارتخانه در مهار این بیماری ” و “اقدامات موثر وزارتخانه در مهار ۵۶۰ هزار هکتار درختان بلوط […]

پ
پ

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر جهاد کشاورزی فردا با حضور در کمیسیون کشاورزی در خصوص سوال‌های اینجانب مبنی بر “علل حذف اعتبار اختصاص یافته به بیماری زوال بلوط” ، “اقدامات موثر این وزارتخانه در مهار این بیماری ” و “اقدامات موثر وزارتخانه در مهار ۵۶۰ هزار هکتار درختان بلوط دچار بیماری استان لرستان ” پاسخ خواهد داد.

به گزارش گفتمان زاگرس:حسین گودرزی اظهار داشت: جنگل‌های بلوط زاگرس نقش بسیار مهمی در اکوسیستم منطقه داشته و از بین رفتن آنها تبعات جبران ناپذیری را به همراه دارد.

وی افزود: متاسفانه در سنوات اخیر شاهد زوال بلوط های زاگرس و از بین رفتن قسمت‌هایی از این ریه‌های طبیعی بوده‌ایم و به نظر می‌رسد اقدامی که توانسته باشد جلوی نابودی این جنگل‌ها را بگیرد صورت نگرفته است.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: بر همین اساس و با نظر به اهمیتی که جنگل‌های زاگرس دارند از وزیر جهاد کشاورزی سوال کرده‌ام و قرار است فردا جناب وزیر با حضور در کمیسیون کشاورزی مجلس پاسخگوی این موضوع باشد.

گودرزی عنوان کرد: وزیر جهاد کشاورزی فردا با حضور در کمیسیون کشاورزی در خصوص سوال‌های اینجانب مبنی بر “علل حذف اعتبار اختصاص یافته به بیماری زوال بلوط” ، “اقدامات موثر این وزارتخانه در مهار این بیماری ” و  “اقدامات موثر وزارتخانه در مهار ۵۶۰ هزار هکتار درختان بلوط دچار بیماری استان لرستان ” پاسخ خواهد داد.

شایان ذکر است در صورتی که پاسخ‌های وزیر موجب قانع شدن نماینده نشود این موضوع به صحن علنی مجلس کشیده خواهد شد و در حضور تمام نمایندگان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

فارس

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.