۸۱ درصد شهرستان هلیلان از نعمت گاز برخوردار هستند
29 مهر 1399 - 6:28
بازدید 261
2

مدیرعامل شرکت گاز ایلام، گفت: هم اکنون ۸۱ درصد شهرستان هلیلان از نعمت گازرسانی برخوردار هستند و ۱۹ درصد باقیمانده نیز در دستور کار قرار دارد. گفتمان زاگرس:عباس شمس‌الهی گفت: شهرستان هلیلان دارای ۳۱ روستا است که در حال حاضر ۲۸ روستای این شهرستان با ۳ هزار خانوار از نعمت گاز بهره مند هستند. وی […]

پ
پ

مدیرعامل شرکت گاز ایلام، گفت: هم اکنون ۸۱ درصد شهرستان هلیلان از نعمت گازرسانی برخوردار هستند و ۱۹ درصد باقیمانده نیز در دستور کار قرار دارد.

گفتمان زاگرس:عباس شمس‌الهی گفت: شهرستان هلیلان دارای ۳۱ روستا است که در حال حاضر ۲۸ روستای این شهرستان با ۳ هزار خانوار از نعمت گاز بهره مند هستند.

وی افزود: همچنین گازرسانی به ۲۷ روستای دهستان زردلان از توابع هلیلان با ۶۵۰ خانوار در دست بررسی قرار دارد که پس از صدور مجوز اخذ انشعاب از خطوط اصلی انتقال و رعایت الزامات کار فرآیند برگزاری مناقصه انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز ایلام، گفت: هم اکنون ۸۱ درصد شهرستان هلیلان از نعمت گازرسانی برخوردار هستند و ۱۹ درصد باقیمانده نیز در دستور کار قرار دارد. 

شمس الهی ادامه داد: با توجه به مذاکره و پیگیری استاندار با معاون وزیر نفت، گازرسانی به مابقی بخش‌های زردلان در حال بررسی و صدور مجوزهای قانونی است.

مدیرعامل شرکت گاز ایلام، تصریح کرد: تاکنون ۲۴ شهر از ۲۶ شهر استان معادل ۹۹ درصد جمعیت شهری و از ۶۰۰ روستای دارای قابلیت گازرسانی، ۴۶۰ روستا معادل ۹۴ درصد جمعیت روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.