پرداخت وام به باشگاه داران ورزشی در لرستان تسهیل می‌شود
02 آبان 1399 - 11:21
بازدید 141
5

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان لرستان گفت: پرداخت تسهیلات کرونا به باشگاه داران ورزشی در لرستان تسهیل می‌شود. به گزارش گفتمان زاگرس؛حشمت الله امان الهی روز جمعه به رسانه‌ها اعلام کرد: ویروس کرونا آسیب های غیر قابل جبرانی بر زیر ساخت های ورزشی ، سلامت جامعه و اشتغال باشگاه داران و مربیان وارد کرده […]

پ
پ

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان لرستان گفت: پرداخت تسهیلات کرونا به باشگاه داران ورزشی در لرستان تسهیل می‌شود.

به گزارش گفتمان زاگرس؛حشمت الله امان الهی روز جمعه به رسانه‌ها اعلام کرد: ویروس کرونا آسیب های غیر قابل جبرانی بر زیر ساخت های ورزشی ، سلامت جامعه و اشتغال باشگاه داران و مربیان وارد کرده است.

وی گفت: متاسفانه اطلاع رسانی ضعیف و وجود شرایط سخت باعث شد که تنها تعداد محدودی از باشگاه داران در شش ماهه نخست امسال موفق به اخذ تسهیلات کرونا شوند که با بسته شدن این سامانه نارضایتی های زیادی به وجود آمد. 

 امان الهی ادامه داد: با پیگیری ها و رایزنی های انجام گرفته با وزارت ورزش و جوانان بزودی سامانه کارا جهت پرداخت وام کرونا به باشگاه داران با شرایط جدید و ساده تر بازگشایی خواهد شد و دراین مرحله مربیان و باشگاه دارانی که فاقد بیمه هستند را نیز در بر خواهد گرفت. 

وی گفت: هماهنگی های لازم نیز در جهت تغییر شرایط پرداخت وام به باشگاه داران و مربیان فاقد بیمه نیز انجام گرفته و شرایط پرداخت وام کرونا تسهیل خواهد شد و مبلغ قابل توجهی به لرستان اختصاص خواهد یافت.

امان الهی ابراز امیدواری کرد که به زودی شاهد تحولاتی مثبتی در ورزش استان خواهیم شد.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.