شیوع کرونا در استان بصورت ابتلای درون خانوادگی در حال افزایش است/ حضور در مراسمات منجر به موج سوم کرونا شد
02 آبان 1399 - 11:34
بازدید 85
4

استاندار ایلام با اشاره به اینکه شیوع کرونا در استان بصورت ابتلای درون خانوادگی در حال افزایش است، تاکید کرد: در خانواده ای اگر یک نفر از اعضای خانواده به کرونا مبتلا باشد آن فرد می تواند ویروس را به کل اعضای خانواده منتقل کند. به گزارش گفتمان زاگرس:قاسم سلیمانی دشتکی  داشت: موج سوم کرونا […]

پ
پ

استاندار ایلام با اشاره به اینکه شیوع کرونا در استان بصورت ابتلای درون خانوادگی در حال افزایش است، تاکید کرد: در خانواده ای اگر یک نفر از اعضای خانواده به کرونا مبتلا باشد آن فرد می تواند ویروس را به کل اعضای خانواده منتقل کند.

به گزارش گفتمان زاگرس:قاسم سلیمانی دشتکی  داشت: موج سوم کرونا در فصل پاییز به دلیل اینکه اغلب مردم علایم کرونا را سرما خوردگی قلمداد می کردند، افزایش یافت.

وی یادآور شد: برای پیشگیری از ابتلا به کرونا در استان باید کوچکترین علایم سرماخوردگی را نشانه کرونا دانست و شخص دارای علایم باید سریعا اقدام به قرنطینه کند و در قرنطینه نیز پروتکل های و دستورالعمل بهداشتی را بطور دقیق رعایت کند.

استاندار ایلام گفت: بیشترین ناقلان کرونا در استان افرادی هستند که فکر می کنند به کرونا مبتلا نیستند و علایم خود را نشانه سرما خوردگی جزیی می دانند.

سلیمانی دشتکی با اشاره به اینکه شیوع کرونا در استان بصورت ابتلای درون خانوادگی در حال افزایش است، تاکید کرد: در خانواده ای اگر یک نفر از اعضای خانواده به کرونا مبتلا باشد آن فرد می تواند ویروس را به کل اعضای خانواده منتقل کند.

وی افزود: نسبت ناقلان بدون علامت در مقایسه با ناقلان دارای علامت بیشتر است که این آمار می تواند هشداری باشد برای افرادی که رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی را نادیده می گیرند.

استاندار ایلام گفت: وقتی که ستاد استانی کرونا مناطق قرمز و نارنجی را تعیین می کند به خاطر حفظ سلامت دانش آموزان و معلمان، مدارس این مناطق باید تعطیل باشند و آموزش کاملا بصورت مجازی و آنلاین برگزار شود.

وی در ادامه از مسوولان آموزش و پرورش، اولیا و مربیان مدارس خواست که آموزش در مدارس مناطق قرمز و نارنجی مشخص شده توسط ستاد کرونا، کاملا بصورت مجازی برگزار شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.