ساخت ۱۴ پروژه کتابخانه‌ای در لرستان
03 آبان 1399 - 20:19
بازدید 75
4

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان گفت: ۱۴ پروژه کتابخانه در استان در حال ساخت است. به گزارش گفتمان زاگرس:فرشته طهماسبی اظهار کرد: ۱۴ پروژه در استان در حال ساخت داریم که اکثر این پروژه‌ها پیشرفت فیزیکی خوبی دارند و ماه و سال‌های آینده به صورت پیوسته شاهد افتتاح آنها خواهیم بود. وی تصریح کرد: کتابخانه آیتی […]

پ
پ

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان گفت: ۱۴ پروژه کتابخانه در استان در حال ساخت است.

به گزارش گفتمان زاگرس:فرشته طهماسبی اظهار کرد: ۱۴ پروژه در استان در حال ساخت داریم که اکثر این پروژه‌ها پیشرفت فیزیکی خوبی دارند و ماه و سال‌های آینده به صورت پیوسته شاهد افتتاح آنها خواهیم بود.

وی تصریح کرد: کتابخانه آیتی مراحل آخر را طی می‌کند که به محض اینکه به اداره کتابخانه‌ها تحویل داده شود آن را افتتاح خواهیم کرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان خاطرنشان کرد: تجهیزات این کتابخانه در بروجرد مستقر است به محض اینکه کتابخانه را تحویل بگیریم شروع به کار خواهد کرد.

طهماسبی اضافه کرد: کتابخانه باهنر که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مجری آن است و به ما قول داده‌اند که در دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد.

وی بیان کرد: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها سرانه فیزیکی شهرستان جهش خوبی در رسیدن به استانداردهای جهانی خواهد داشت.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان ادامه داد: با توجه به جمعیت استان ۲۴ کتابخانه به‌جز اینها که افتتاح شده‌اند کتابخانه عمومی فعال در سطح استان داریم که به زودی چهار کتابخانه دیگر به آن اضافه می‌شود.

طهماسبی اظهار کرد: در حال حاضر ۲۰ کتابخانه مشارکتی در استان وجود دارد.

ایسنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.