ایران اسلامی امروز با اقتدار کامل در برابر دشمنان ایستاده است
05 آبان 1399 - 14:05
بازدید 92
6

استاندار کرمانشاه گفت: آمریکا و صهیونیزم یک برنامه صد ساله برای خاورمیانه داشتند که جمهوری اسلامی این برنامه را به هم ریخته و خواب دشمنان را پریشان کرده و با اقتدار در مقابل آنها ایستاده است. به گزارش گفتمان زاگرس؛ «هوشنگ بازوند» روز دوشنبه نشست در حاشیه نشست مشترک کمیته پدافند غیرعامل به صورت ویدئو کنفرانس […]

پ
پ

استاندار کرمانشاه گفت: آمریکا و صهیونیزم یک برنامه صد ساله برای خاورمیانه داشتند که جمهوری اسلامی این برنامه را به هم ریخته و خواب دشمنان را پریشان کرده و با اقتدار در مقابل آنها ایستاده است.

به گزارش گفتمان زاگرس؛ «هوشنگ بازوند» روز دوشنبه نشست در حاشیه نشست مشترک کمیته پدافند غیرعامل به صورت ویدئو کنفرانس با حضور وزیر کشور، رییس ستاد کل نیروهای مسلح، استانداران و روسای شورای پدافند غیرعامل سراسر کشور در سرسرای شهدای دولت استانداری، افزود: ۴۱ سال است که دشمن به شکل‌های مختلف علیه کشور ما دسیسه‌چینی می‌کند ولی به لطف حضور همیشگی مردم و درایت، تدبیر، تیزبینی و هوشمندی رهبر معظم انفلاب همه این فتنه‌ها نقش بر آب شده است. 

استاندار کرمانشاه با تاکید بر خدمات گسترده نظام اسلامی به مردم در طول چهار دهه اخیر، اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی زیرساخت‌های روستاها را به سطحی ارتقاء داده که اکنون تقاضای مردم، افزایش سرعت اینترنت است.

وی با اشاره به اداره مناسب کشور در زمان تحریم و بحران کرونا، تصریح کرد: با وجود تحریم‌های اقتصادی و مشکلات مالی کشور، هزینه‌های درمان کرونا در کشور ایران بسیار ارزان‌تر از کشورهای همسایه است.

بازوند در ادامه تاکید کرد: جمهوری اسلامی از هر زمانی مقتدر و باصلابت‌تر است زیرا مردم خواهان این تداوم انقلاب و نظام هستند و از آن با جان و دل دفاع می‌کنند و همه آماده جانفشانی هستیم.

پنجم تا ۱۲ آبان به عنوان هفته پدافند غیرعامل نامگذاری شده و شعار امسال این هفته «مقاومت‌فعال، تاب‌آوری حیرت انگیز، ایران قوی» است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.