دانشگاه رازی نسبت به شهر کرمانشاه احساس مسوولیت می‌کند
06 آبان 1399 - 6:10
بازدید 230
3

 سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه رازی کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح توانمندسازی منطقه باغ ابریشم توسط این دانشگاه گفت: دانشگاه رازی نسبت به مسایل و مشکلات شهر کرمانشاه احساس مسوولیت می‌کند. به گزارش گفتمان زاگرس:«طهماسب علیپوریانی» اظهارداشت: محله باغ ابریشم که در مقابل دانشگاه رازی قرار دارد، یکی از محلات حاشیه ای محسوب […]

پ
پ

 سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه رازی کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح توانمندسازی منطقه باغ ابریشم توسط این دانشگاه گفت: دانشگاه رازی نسبت به مسایل و مشکلات شهر کرمانشاه احساس مسوولیت می‌کند.

به گزارش گفتمان زاگرس:«طهماسب علیپوریانی» اظهارداشت: محله باغ ابریشم که در مقابل دانشگاه رازی قرار دارد، یکی از محلات حاشیه ای محسوب می شود که با مسایل و مشکلات بسیاری روبه رو است.

وی افزود: دانشگاه رازی در راستای رسالت اجتماعی خود طرح توانمندسازی باغ ابریشم را در دستور کار قرار داده است و به زودی در این راستا دست به اقدام خواهد زد.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه اظهارداشت: آنچه که رسیدن به هدف مطلوب در خصوص طرح توانمندسازی باغ‌ابریشم را میسر می‌سازد، وحدت در بینش و نوع نگاه به موضوع است.

علیپوریانی با تاکید بر اینکه برای حل مشکل باغ ابریشم باید تمام مدیران دست به کار شوند، افزود: شروع طرح توانمندسازی باغ‌ابریشم توسط دانشگاه نقطه عطفی برای ادای رسالت اجتماعی خود نسبت به محیط پیرامونی است.

وی با بیان اینکه طرح توانمندسازی منطقه باغ‌ابریشم باید به صورت کلان دیده شود، گفت: در صورتی که دیگر دستگاه ها در زمینه ساماندهی باغ ابریشم دست به اقدام زنند نتیجه بهتری در این زمینه حاصل می شود.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه رازی یادآور شد: دانشگاه به تنهایی نمی‌تواند مجری طرح توانمندسازی منطقه باغ‌ابریشم باشد اما به نمایندگی از مردم منطقه پیگیر مطالبات، مسایل، نیازها و مشکلات آن می‌شود.

علیپوریانی ادامه داد: شهرداری باید نسبت به وضعیت زیرساختی و عمرانی این منطقه توجه جدی داشته باشد و از این نظر میان منطقه باغ‌ابریشم و محلات برخوردار تبعیض قایل نشود.

وی با اعلام اینکه به دنبال ایجاد بافت دانش‌بنیان در این محدوده هستیم، گفت: مذاکراتی با مدیران استانداری انجام شده است تا از طریق تغییرات ساختاری جدی، یک منطقه دانش‌بنیان، فناوری و گردشگری را نیز در محدوده مجاور دانشگاه داشته باشیم.
دانشگاه رازی اکنون دارای ۱۰ دانشکده و پردیس کشاورزی و منابع طبیعی بوده و با بهره گیری از دانش و تخصص ۱۰ استاد، ۴۹ دانشیار، ۲۵۰ استادیار، ۴۶مربی و در مجموع ۳۵۵ عضو هیات علمی در ۳۹ گروه آموزشی و تعداد ۱۲ هزار و ۳۴۷ نفر دانشجو در چهار مقطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری یکی از دانشگاه های مطرح کشور است.
شهر کرمانشاه حدود یک میلیون نفر از جمعیت ۲ میلیون نفری استان را در خود جای داده است.
حدود ۳۰۰ هزار نفر از جمعیت کرمانشاه حاشیه نشین هستند.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.