وزیر آموزش و پرورش:حقوق تان را قبول ندارید امضا نکنید
10 آبان 1399 - 6:50
بازدید 229
2

می توانید نپذیرید، هر کسی قرارداد را امضا کرد یعنی باید با جان و دل کار کند اگر نمی‌تواند کسی او را مجبور نکرده است. محسن حاجی‌میرزایی، وزیر آموزش و پرورش در ویدیویی که به تازگی از او منتشر شده است درباره حقوقها می گوید: معنای حقوقی که دریافت می‌کنیم این است که ما این […]

پ
پ

می توانید نپذیرید، هر کسی قرارداد را امضا کرد یعنی باید با جان و دل کار کند اگر نمی‌تواند کسی او را مجبور نکرده است.

محسن حاجی‌میرزایی، وزیر آموزش و پرورش در ویدیویی که به تازگی از او منتشر شده است درباره حقوقها می گوید: معنای حقوقی که دریافت می‌کنیم این است که ما این خدمت را کامل ارائه می‌کنیم. هرکسی قبول ندارد نباید پای آن قرارداد را امضا کند و کسی که امضاء کرد یعنی به هیچ عامل دیگری ربط ندارد.
به گزارش عصرایران، در ادامه ویدیو آمده است: فلانی بد رفتار کرد یا خوب رفتار کرد، حقوق ما را دیر یا زود دادند یا کم و زیاد دادند هیچ معیار نیست، چون پذیرفتید و می‌توانید نپذیرید کسی ما را مجبور نکرده است.
حاجی میرزایی در ادامه ویدیو بیت شعری می خواند و می گوید: اگر نمی‌توانیم زیر بار این مسئولیت قد علم کنیم کنار بکشیم، وارد بازی بزرگی شده ایم و خواسته و ناخواسته زیر برگه مهمی را امضا کرده ایم. بعد از انتشار این ویدیو انتقاداتی در فضای مجازی نسبت به صحبت های حاجی میرزایی شکل گرفت. سپس وزیر در پاسخ به این انتقادها توئیت کرد و توضیح داد: این صحبت‌ها خطاب به معاونین و مدیران کل بوده و ارتباطی با معلمان عزیز و حقوق آنان ندارد.

وزیر آموزش و پرورش:حقوق معلمی را قبول ندارید امضا نکنید (فیلم)

بیشتر بخوانید:اعلام جزئیات و زمان ثبت نام پذیرفته شدگان کنکوروزیر آموزش و پرورش: لایحه رتبه بندی معلمان تهیه و به دولت تقدیم شداعلام نحوه صدور و بهره‌مندی از کارت بیمه حوادث و درمان دانش آموزانرییس سازمان سنجش: ۱۴۰۰ فقط کنکور نظام جدید برگزار می‌شود

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.