چشم‌پزشک جوان کرمانشاهی قربانی کرونا شد
13 آبان 1399 - 17:33
بازدید 258
3

 دکتر «پوریا رادمنش» جراح و متخصص چشم‌پزشکی به دنبال ابتلا به کرونا در بیمارستان فارابی کرمانشاه جان به جان آفرین تسلیم کرد. به گزارش گفتمان زاگرس:زنده‌یاد دکتر رادمنش که متولد سال ۱۳۶۳ بود، پس از گذراندن دوره خدمت طرح، در کلینیک بوستان مجتمع بیمارستانی امام رضا(ع) به مداوای بیماران می‌پرداخت. از ابتدای شروع اپیدمی تاکنون […]

پ
پ

 دکتر «پوریا رادمنش» جراح و متخصص چشم‌پزشکی به دنبال ابتلا به کرونا در بیمارستان فارابی کرمانشاه جان به جان آفرین تسلیم کرد.

به گزارش گفتمان زاگرس:زنده‌یاد دکتر رادمنش که متولد سال ۱۳۶۳ بود، پس از گذراندن دوره خدمت طرح، در کلینیک بوستان مجتمع بیمارستانی امام رضا(ع) به مداوای بیماران می‌پرداخت.

از ابتدای شروع اپیدمی تاکنون ۱۱ نفر از مدافعان سلامت در استان کرمانشاه بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در پیامی با تسلیت درگذشت این چشم پزشک جوان کرمانشاهی، گفت: ضایعه درگذشت همکار گرامی ، زنده یاد دکتر پوریا رادمنش موجب اندوه خاطر خادمان سلامت به ویژه پاسداران خسته جبهه مبارزه با کرونا گردید.

دکتر «محمودرضا مرادی» در ادامه این پیام افزود: متاسفانه آن پزشک گرامی و جراح و متخصص چشم پزشکی که در مسیر خدمت درمانی به مردم استان کرمانشاه تلاش می نمود ، پس از تحمل رنج و مشقت بیماری کووید ۱۹ ، جان خود را از دست داده و بازماندگان را داغدار نمود.

وی اظهار داشت: برای خانواده گرامی ، دوستان و همکاران ارجمند آرزوی شکیبایی و تحمل این مصیبت را نموده و در آستانه میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) از خداوند بزرگ شادی و آرامش روح آن عزیز را خواستارم.

مرادی اضافه کرد: بار دیگر از همگان می‌خواهم همانگونه که در ماه‌های گذشته شاهد بوده اید ، این ویروس ، بدون رحم و یا هرگونه تمایز و تفکیک ، همه انسانها در هر قشر و طبقه و سن را آماج حملات پرتعداد خود قرار می دهد و ممکن است جان هرکسی چه با دارا بودن بیماری زمینه ای یا غیر آن را بگیرد.

وی تصریح کرد: با توجه به وضعیت بسیار خطرناک حال حاضر استان و فشار کاری روحی و روانی غیر قابل تحمل بر کادر بهداشت و درمان، بار دیگر از مردم عزیز استان می خواهم با جدیت، از هرگونه رفتار پرخطر بهداشتی به ویژه تجمع با دیگران خودداری نموده و جان خود را در معرض حمله این ویروس مهاجم قرار ندهند. 
۳۰۰ بیمار جدید کرونایی در بیمارستان‌های کرمانشاه بستری شدند

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به سیر صعودی بیماران بستری گفت: حدود ۳۰۰ بیمار جدید مربوط به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های استان بستری شدند.

«مهدی محمدی» افزود: اکنون هزار و ۱۲۰ بیمار کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۱۵۷ نفر از آنان دارای حال نامساعد بوده و در بخش آی‌سی‌یو مراقبت می‌شوند. 

وی در ادامه گفت: در شبانه‌روز گذشته در استان ۱۱۷ مورد بیمار مثبت بستری و ۳۵۳ بیمار مثبت سرپایی شناسایی شدند.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، همچنین تعداد موارد فوت با ابتلای قطعی در ۲۴ ساعت گذشته را ۱۰ نفر در استان اعلام کرد و گفت: از این تعداد سه نفر در شهرستان کرمانشاه، ۲ نفر در کنگاور، ۲نفر در گیلانغرب، یک نفر در اسلام آبادغرب، یک نفر جوانرود و یک نفر در دالاهو جان خود را از دست دادند.

محمدی، مجموع جان باختگان استان از ابتدای شروع اپیدمی تاکنون را ۹۰۸ نفر اعلام کرد

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.